تاریخ انتشار: 1397/11/03 14:12
یادداشت ویژه؛
کد خبر: 112805

چرا شاهین بوشهر از جمع مدعیان لیگ یک خارج شد؟!

شاهین شهرداری بوشهر با محمود فکری تا نیم فصل اول یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود اما مشکلات عدیده این تیم، مانع از دست یابی به هدفشان شده است.
چرا شاهین بوشهر از جمع مدعیان لیگ یک خارج شد؟!

محمود فکری همواره از لحاظ فنی خود را ثابت کرده است. وی از زمانی که در نساجی کم بضاعت حضور داشت تا نجات نفت مسجدسلیمان از سقوط و بستن تیمی منسجم و در نتیجه صعود با شهر اولین‌ها به لیگ برتر؛ همگی نشان از کارنامه مثبت فکری در فوتبال ایران دارد اما انتخاب شاهین توسط وی، کمی او را سردرگم کرده است.

از بد بودن غذای جنوب گرفته تا صرف وعده‌های عذایی در یک کافه در بوشهر؛ تنها کمی از مشکلات فکری در شاهین است. عدم پرداخت کرایه منزل کادرفنی شاهین توسط مدیریت باشگاه سبب شده تا سایر اعضای کادرفنی نیز با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شوند.

بازیکنان شاهین نیز تاکنون 16 تا 20 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند. جدای از مشکلات و کادرفنی این تیم که سبب عدم تمرکز مجموعه می‌شود، باید مشکلات مدیریتی را نیز به این باشگاه افزود. تغییر ناگهانی مدیرعامل باشگاه سبب شده تا حسین باستین اکنون ضد مدیریت کنونی باشگاه شود.

حتی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل جدید باشگاه شاهین نیز شاهد بروز اختلافات بودیم. اختلافاتی که قطعا شاهین را از هدفش اصلی‌اش یعنی صعود دور می‌کند و تیم را به حاشیه خواهد کشاند. شاهین اکنون با 29 امتیا در رده چهارم جدول قرار دارد. فاصله‌اش با صدر جدول نیز 7 امتیاز است و آنها برای ماندن در جمع مدعیان، باید مشکلات را دور بزنند وگرنه باید با قاطعیت نوشت که "شاهین بوشهر از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر خارج شد".

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apdqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


‍ اوضاع نابسامان نماینده فومن/تیم فومن به شهرداری واگذار می شود؟