تاریخ انتشار: 1397/11/03 14:18
کد خبر: 112804

پلیس به دنبال مدیر اجرایی باشگاه لیگ دویی؛ بازیکن پولی کار دست آقای مدیر داد

مدیر اجرایی یکی از تیم های ریشه دار این فصل لیگ دویی شده به اتهام دلالی و پول گرفتن از بازیکن مورد پیگیرد قانونی قرار گرفت.
پلیس به دنبال مدیر اجرایی باشگاه لیگ دویی؛ بازیکن پولی کار دست آقای مدیر داد

این مدیر اجرایی که سابقه بسیار زیادی نیز در این تیم دارد از نفوذ خود در باشگاه سوء استفاده کرده و هر ساله تعداد زیادی بازیکن به این شکل وارد تیم می‌کند و پول بسیار زیادی هم به جیب می‌زند.

البته ناگفته نماند در یکی دو موارد خانواده های بازیکن با پیگیری های مستمر توانستند پول‌های بر باد رفته خود را زنده کنند!

در آخرین مورد نیز این مدیر اجرایی که بعضا با سمت های مختلفی از جمله مدیر پشتیبانی و..... در تیم حضوری فعال دارد از یک بازیکن، ۲۵ میلیون تومان دریافت کرده تا با بستن قرارداد با وی به نوعی باعث احیای مجدد این بازیکن شود. اما پس از دریافت پول، هر سری به بهانه های مختلف از انعقاد قرارداد با او سر باز زده و به تاخیر انداخته است. با پیگیری های خانواده این بازیکن این فرد مسئول با دادن یک فقره سفته در پی خریدن زمان بوده که با گذشتن تاریخ سفته این خانواده اقدام به شکایت از این فرد کرده و اکنون منتظر اقدامات قانونی آن هستند.

به گفته خانواده مال‌باخته در طول هفته گذشته نیز این فرد مسئول حتی پاسخگوی تماس های آن ها نیز نبوده است.

در آخر سوالی که بوجود می‌آید این است که باتوجه به سابقه طولانی این فرد مسئول، آیا مالک و مدیرعامل باشگاه از تخلفاتش باخبر نیستند که همچنان از حضور وی در باشگاه استفاده می کنند یا این فرد مسئول با هماهنگی آن ها این تخلفات را انجام می دهد؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ogq7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکن فرانسوی - گینه‌ای تراکتورسازی به کشورش برگشت