تاریخ انتشار: 1397/11/04 11:42
کد خبر: 112696

قائم مقام پیشین باشگاه آلومینیوم از سمت خود برکنار شد

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک از برکناری قائم مقام مدیرعامل این باشگاه خبر داد.
قائم مقام پیشین باشگاه آلومینیوم از سمت خود برکنار شد

سعید اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: با حکم مدیرعامل، «نادر مقدسی» قائم مقام پیشین باشگاه آلومینیوم از سمت خود برکنار شده است.

اکبرزاده افزود: به دنبال تصمیم گیری جمعی هیات مدیره باشگاه و مجوزی که به مدیر عامل داده شده است  جناب خبیری  برای ایجاد تغییرات اداری در راستای افزایش بهره وری عملکردها، اختیار تام دارد.

وی تاکید کرد: آقای خبیری به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم علت برکناری قائم مقام خود را ایجاد چابک سازی در سیستم اداری باشگاه و افزایش توانمندی های نیروهای همسو برشمرده تا نهایتا در اجرای برنامه های آتی مشکلی به وجود نیاید.

این عضو هیات مدیره در خصوص زمان معرفی قائم مقام جدید باشگاه اظهار داشت: با تصمیم اعضا هیات مدیره با توجه به حضور مدیرعامل در باشگاه  و پیگیری کلیه امور توسط ایشان در حال حاضر نیازی به قائم مقام در چارت باشگاه وجود ندارد.

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم در خصوص شرایط فنی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خوشبختانه با بازی خوبی که شاگردان کمالوند در مقابل تیم فجر سپاسی انجام دادند باید گفت که نقاط ضعف تیم شناسایی و برطرف شده است و درحال حاضر تیم آلومینیوم روز به روز بهتر و آماده تر می شود.

اکبرزاده ادامه داد: پس از آنکه جناب کمالوندی به عنوان سرمربی سکان هدایت تیم آلومینیوم را در دست گرفت باشگاه نیز توانست تقریبا بازی کنانی که سرمربی به آن ها نیاز داشت را جذب کند به طوری که امروز شرایط حاکم بر تیم بسیار منسجم تر از گذشته شده است.

وی در پایان بیان کرد: آنچه که امروز مشکلاتی را برای تمرین شاگردان کمالوند به وجود آورده شرایط جوی کشور می باشد تا جایی که به دلیل بارش های اخیر  برخی از تمرینات تیم آلومینیوم به تعویق افتاده اما با یاری خداوند تیم برای کسب امتیازات لازم از مس و بهبود جایگاه خود در جدول رقابت ها آماده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o5k9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم - مس کرمان؛ دوئل داغ نادر و فراز در اراک/ دست‌نشان از جمع مدعیان کنار می‌رود؟!