تاریخ انتشار: 1397/11/04 18:20
گل گهر ۱ - نود ارومیه ۱ ؛
کد خبر: 112650

بیاتلو مقابل وینگو کم آورد/ لیگ برتر در بغل سیرجانی‌ها

گل گهر سیرجان با کسب یک برد دیگر مقابل نود ارومیه موفق شد تا صدرنشینی خود را در رقابت های لیگ یک ادامه دهد.
بیاتلو مقابل وینگو کم آورد/ لیگ برتر در بغل سیرجانی‌ها

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول در هفته بیستم دو تیم گل گهر سرجان و نود ارومیه  به میزبانی تیم گل گهر سیرجان به میدان رفتند که این دیدار در پایان با تک گل   علی امین پور مدافع گلزن این تیم که در دقیقه 25 این دیدار به ثمر رسانده بود به پایان رسید تا شاگردان وینکو بگوویچ  سرمربی باسابقه این تیم همچنان به صدر نشینی مطلق خود ادامه دهند.

نود ارومیه که در دیدار قبلی خود موفق شد سرخپوشان پاکدشت را از پیش رو بردارد انتظار می رفت تا بتواند یکی دیگر از تیم های صدرنشین را متوقف کند اما گویا در این هفته های اخیر هیچ تیمی جلودار شاگردان بگوویچ نباشد تا گل گهر پنجمین پیروزی متوالی خودشان را به دست بیاورند. تماشاگران این تیم بر عکس روزهای انتهایی نیم فصل اول با حمایت همه جانبه خودشان نقش بارزی در این پیروزی ایفا کردند.

سیرجانی ها حالا با احتساب این برد علاوه بر حفظ صدر نشینی با 35 گل زده صاحب بهترین خط حمله لیگ دسته یک نیز هستند تا نشان دهند عزم خودشان را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده اند.

با احتساب این برد تیم گل گهر سیرجان از 18 بازی صاحب 39 امتیاز می شود و نود ارومیه با همین تعداد بازی با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k7pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن دیدار نود ارومیه و گل گهر سیرجان؛ ستاره‌ای که وینگو به آن می‌نازد
اختصاصی فرتاک ورزشی|