تاریخ انتشار: 1397/11/04 18:35
ملوان ۲ - مس رفسنجان ۰ ؛
کد خبر: 112648

قوها همچنان در مسیر خوشبختی/ ادامه نتایج سینوسی میشو در مس

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که این روزها حالا به رهبری محمد احمدزاده خودش را از قعر جدول جدا کرده است، در ادامه روند رو به رشدش موفق شد در انزلی این بار مس رفسنجان را از پیش رو بردارند تا دیگر ملوان را در انتهای جدول نبینیم.
قوها همچنان در مسیر خوشبختی/ ادامه نتایج سینوسی میشو در مس

این دیدار 6 امتیازی  که تا دقیقه نود با حساب صفر بر صفر دنبال می شد در پایان با نتیجه عجیب دو بر صفر به پایان رسید تا یک پیروزی با ارزش و روحیه بخش برای انزلی چی ها به دست بیاید.

در حالی که تماشاگران ملوان قصد ترک ورزشگاه را داشتند محمد حسین پور هافبک بابلی ملوان بود که با به ثمر رساندن گل دقیقه 90 موج شادی را به ورزشگاه پیر تختی انزلی آورد تا کرمانی ها دست خالی انزلی را ترک کنند.

 ابن در شرایطی بود که در نیمه اول عظیم گوگ مدافع ملوان توپ را ازروی  خط دروازه در آورد تا  هم چنان   امید تیمش را بری کسب پیروزی حفظ کند چرا که با کسب این برد می توانستند  یک پله بالاتر مس رفسنجان قرار بگیرند.

بعد از گل ملوان داور دیدا ر با اعلام 6 دقیه وقت اضافه باعث شد مسی ها با تمام توانشان سمت دروازه ملوان یورش یبرند اما این ملوانی ها بودند که دریک ضد حمله صاحب ضربه پنالتی شدند که شهریار مغانلو مهاجم این تیم گل دوم آن ها را به ثمر رساند تا 3 امتیاز شیرین به حساب ملوان واریز شود.

حالا با  احتساب این برد ملوان با 18 بازی و  کسب  18 امتیاز دررده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفت و مس رفسنجان  با همین تعدادبازی و همین امتیاز صرفا به خاطر تفاضل کمتر در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o5p9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال