تاریخ انتشار: 1397/11/05 21:07
کد خبر: 112532

انتقاد کاظمی از مسئولان باشگاه: تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم!

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت تاکید کرد که مسئولان این باشگاه برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان باید به وعده‌هایشان عمل کنند.
انتقاد کاظمی از مسئولان باشگاه: تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم!

کاظمی در خصوص شکست 2 بر صفر تیمش برابر قشقایی شیراز اظهار داشت: ما در این بازی نتوانستیم به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. قشقایی هم تیم خوبی است و در این مسابقه نمایش خوبی داشت، من به آنها تبریک می‌گویم. هر بازی شرایط خودش را دارد، ما باید این شکست را فراموش کرده و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

او با اشاره به خبرهای چند روز اخیر مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم حق و حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند، تاکید کرد: 70 درصد فوتبال و تیم در بیرون از زمین است. اگر باشگاه بی‌سر و ته باشد، کارمان سخت می‌شود و وعده و وعیدها باید در زمان معین‌ شده، عملی شود. تیم ما تا الان 40 درصد پول گرفته و صدای هیچکس درنیامده است، این در حالی است که بازیکنان ما می‌توانستند طبق مقررات و آیین‌نامه با این درصد دریافتی از تیم جدا شوند، ضمن اینکه تعدادی از آنها هم از لیگ برتر پیشنهاد داشتند، اما دست‌‌شان درد نکند که در تیم ماندند.

کاظمی در رابطه با اینکه می‌گویند بازیکنان سرخ‌پوشان قرارداد میلیاردی دارند، عنوان کرد: بله، قرارداد بازیکنان ما میلیاردی است! 6 بازیکن ما بالای 150 میلیون و کمتر از 200 میلیون قرارداد بسته‌اند و سقف تیم ما زیر 200 میلیون تومان است. بقیه بازیکنان هم در حد 60 یا 70 میلیون پول گرفته‌اند و از این لحاظ با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیستیم.

او در مورد اینکه تیمش در 3 بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته است، تصریح کرد: هیچ اتفاقی در تیم ما رخ نداده است. ما اصلاً نگران این شرایط نیستیم چون یک تیم هستیم، البته منظورم این است که یک تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم. بچه‌های ما مردانه می‌جنگند اما در فوتبال همه چیز داخل زمین است. یک تیم برای موفقیت باید حمایت شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epmp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقدی بر عملکرد فرهاد کاظمی مقابل قشقایی؛ از تعویض‌های زودهنگام تا چینش اشتباه بازیکنان
اختصاصی فرتاک ورزشی|