تاریخ انتشار: 1397/11/05 22:26
لیگ که شروع شد دلیل پرسیدن نام مادرم توسط ایشان را متوجه شدم!
کد خبر: 112523

علی شهسواری پور: دست نشان با فرا فکنی در پی توجیه عملکردش است

علی شهسواری پور در مصاحبه ای اختصاصی با سایت فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
علی شهسواری پور: دست نشان با فرا فکنی در پی توجیه عملکردش است

علی شهسواری پور گفت: بعد از جدا شدن از باشگاه مس هیچ‌گونه حرف و مصاحبه اى انجام ندادم در حالی که می‌توانستم حرف هاى زیادى بزنم ولى نمیخواستم تیم مس وارد حاشیه شود. من بازیکنى هستم کاملا حرفه اى و جوان که راه هاى زیادى پیش رو دارم و دوست ندارم وارد حاشیه شوم. ولى لازم دانستم بعد از مصاحبه آقاى دست نشان و نتیجه نگرفتن ایشان در بازى هاى اخیر و به دنبال مقصر مى گردد و مثل همیشه دنبال حاشیه سازى است و مصاحبه کردن به ناحق در مورد من وظیفه دانستم حرف هایى به هواداران باشگاه در میان بگذارم.

وی در ادامه افزود: آقاى دست نشان شما قبل از اینکه قرارداد ببندید فراموش کردید که اولین بازیکنى بودم که هنوز قرارداد شما امضا نشده بود پاى قرارداد شما نشستم و شما از من خواستید تحت هر شرایطى و هر چقدر مبلغ رضایت باشد به پیکان پرداخت شود( ولى با توجه به صحبت هاى انجام شده با باشگاه پیکان قرار شد به صورت یک نیم فصل و قرضى به مس بیایم و هیچگونه پولى پرداخت نشده است خواهشا چیزى را که نمی‌دانید حرفى نزنید). بنده بخاطر آقاى دکتر قرایى وآقاى مکى زاده به تیم مس آمدم ولى نمی‌توانستم به خواسته هاى شما تن بدم چون خواسته هاى شما غیر فوتبالى بود.

شهسواری پور اظهار داشت: من از اول فصل هیچ گونه مصدومیت و مشکلى براى بازى کردن نداشتم و میخواهم سوالى کنم از آقاى دست نشان بازیکنى که بخاطر تیم شهرش از لیگ برتر به لیگ یک آمده است آیا شما فرصت دادید که من ضعیف باشم یا نباشم و یا شاید از ترس خودتان بود که من را بازى نمی‌دادید و واقعا حرف هاى شما خنده دار است و شما می‌گویید در حد تیم ملى نیستم. من سه سال است که تیم ملى بودم و جام جهانى بازى کردم و مقدماتى آسیا و آسیا بازى کردم و همه می‌دانند از روى کینه این حرف ها را در مورد من میزنند بدون اینکه من حتى یک کلمه در مورد شما حرف زده باشم.

باز سناریو دست نشان شروع شد باز مثل تیم‌های سابقش نتیجه نگرفت با این حرف ها مى خواهد مردم را فریب دهد، او در ٨ بازى ٨ امتیاز گرفته که این نتیجه واسه تیمى که مى خواهد صعود کند یعنى فاجعه. حالا از این حرف ها بگذریم اما تاکنون شده است یک دفعه او بیاید و بگوید من فنی‌ام  ضعیف است و نمى توانم. با این حرف ها به جایی نمیرسى آقای دست نشان!

یک روز در تمرین، این آقا من را کنار کشید و گفت اسم مادرت رو بگو من در آن لحظه نفهمیدم چرا پرسید ولى در روزهاى بعد و در مسابقات فهمیدم چرا این سوال از من کرده است. آقاى دست نشان واقعا متاسفم که این کارها و این اتفاق‌ها در فوتبال در حال رخ دادن است و فوتبال جاى این مسائل نیست که در تیم مس کرمان این مسائل وجود دارد.

شهسواری پور در پایان گفت: شما یک ماه من را در تمرینات راه ندادید و خودم اختصاصى کار میکردم و یک نیم فصل بد تجربه کردم و در رابطه با پول گرفتن من که باید بگوییم من ٢٥ تا٣٠ درصد پول از باشگاه گرفتم و همه مدارک موجود است و بقیه پولم را به باشگاه بخشیدم و به اردوى تیم ملى دعوت شدم و حتى یک هزار تومنى نگرفتم و نمیدونم آقاى دست نشان این حرف ها را از کجا میارند و باشگاه مس حتى که به تیم ملى دعوت شدم پول پرواز را خودم حساب کردم و خیلى از مسائل دیگرى وجود دارد که نمیخواهم بیشتر وارد جزئیات شوم و خواستم هواداران مس یه چیزایى بیشتر بدونند و در آخر با آرزوى موفقیت و صعود مس کرمان به لیگ برتر؛ یا على مدد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvbvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی دست‌نشان از مس کرمان فعلا منتفی شد؛ ادامه ماجراجویی نادر در کویر