تاریخ انتشار: 1397/11/06 13:34
کد خبر: 112459

فکری: این پیروزی تقدیم به باستین/ امیدوارم رفاقت‌ها در مجموعه باشگاه بیشتر شود

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت: خدا را شکر این پیروزی را کسب کردیم، موقعیت های خوبی را بوجود آوردیم و در نهایت یکی از آنها تبدیل به گل شد.
فکری: این پیروزی تقدیم به باستین/ امیدوارم رفاقت‌ها در مجموعه باشگاه بیشتر شود

 فکری که با برنامه رادیویی پسین ورزش گفتگو میکرد با بیان این مطلب ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و از طرفی دیگر امیدوارم در مجموعه رفاقت و یکدلی بار دیگر تکرار شود و در نهایت جشن صعود و قهرمانی بگیریم.

وی پیرامون تغیرات در ترکیب تیمش تصریح کرد: سجاد بیرانوند بعد از مدتها مصدومیت به ترکیب برگشت و مرتضی غلامعلی تبار نیز در این بازی سه اخطاره و محروم بود. در مجموع بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم و اگر تمرکز بچه ها سر جای خود باشد و جای دیگری معطوف نباشد شک نکنید تک تک این بازیکنان می توانند کمک حال ما باشند. دوست دارم تنها به مسائل فنی فکر کنم، بازیکنان فقط به تمرین و مسابقه و عوامل دیگر نیز کارهای خود را انجام دهند.

سرمربی شاهین شهرداری در مورد بازی هفته آینده شاهین مقابل فجر سپاسی افزود: اگر هر کسی کار خود را انجام دهد مطمئن باشید ما به دو تیم بالای جدول خواهیم رسید. این برد را به مجموعه باشگاه تبریک می گویم و این برد خارج از خانه را به دکتر باستین مدیر عامل سابق باشگاه تقدیم میکنم. امیدوارم با حضور مهندس واعظی رفاقت‌ها در باشگاه شاهین شهرداری بیشتر شود تا در نهایت تیم به آنچه هواداران میخواهند دست پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7qma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سربازان گیلانی به صف برای کسب سه امتیاز خانگی/ شاگردان عینی به دنبال رهایی از انتهای جدول