تاریخ انتشار: 1397/11/06 13:35
کد خبر: 112458

یاسر فیضی: با شکست بادران انگیزه‌مان برای صعود بیشتر شد/ موفقیت تیم برایم مهمتر است

مهاجم تیم فوتبال گل ریحان البرز از انگیزه بالای این تیم برای حضور در لیگ برتر سخن گفت.
یاسر فیضی: با شکست بادران انگیزه‌مان برای صعود بیشتر شد/ موفقیت تیم برایم مهمتر است

یاسر فیضی مهاجم گلزن تیم فوتبال گل ریحان البرز که تا پایان هفته بیستم لیگ یک 5 گل به ثمر رساند، در خصوص بازی با بادران تهران گفت: بازی سختی بود. گرچه در تهران بازی داشتیم، اما دو تیم برای کسب 3 امتیاز مسابقه به مصاف هم می‌رفتند و همین موضوع، کمی بازی را بیشتر حساس کرده بود و خداروشکر که موفق شدیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: باتوجه به فاصله کم تیم ما با تیم دوم جدول، با شکست تیم بادران انگیزه ما برای صعود به لیگ برتر بیشتر شده است و امیدوارم با درایت کادرفنی بتوانیم به هدف‌مان برسیم. 4 امتیاز اختلاف زیادی نیست و می‌توان این اختلاف را جبران کرد.

فیضی درخصوص عملکردش در این فصل نیز خاطر نشان کرد: عملکردم در این فصل متوسط بوده اما باتوجه به خواسته‌هایی که کادرفنی از من داشته، از عملکردم راضی هستم و اگر بتوانم تا پایان نیم فصل شمار گل‌های زده خود را دو رقمی کنم، شرایط برایم بهتر نیز خواهد شد. در مرحله اول سعی می‌کنم خواسته کادرفنی را برآورده کنم و سپس به دنبال موفقیت شخصی هستم.

مهاجم گل ریحان در خاتمه عنوان داشت: باتوجه به نقل و انتقالات خوبی که پشت سر گذاشتیم، کادرفنی تیم را برای حضور در لیگ برتر بستند و شکی نیست که با همین روند، کرجی‌ها را سربلند کرده و فصل بعد را در لیگ برتر خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6mdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی نظری: موفقیت تیم از گلزنی من مهمتر است