تاریخ انتشار: 1397/11/07 21:21
کد خبر: 112280

محمد مهری: می‌خواهیم قشقایی را لیگ برتری کنیم/ گلزنی من حاصل تلاش همه بازیکنان است

مهاجم تیم فوتبال قشقایی شیراز به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت.
محمد مهری: می‌خواهیم قشقایی را لیگ برتری کنیم/ گلزنی من حاصل تلاش همه بازیکنان است

محمد مهری مهاجم گلزن تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با سرخپوشان پاکدشت گفت: بازی بسیار سختی بود زیرا تیم پاکدشت در بالای جدول قرار دارد و قطعا در تمام پست‌ها بازیکنانی را در اختیار دارد که می‌توانند به تنهایی برای برنده شدن کافی باشند اما ما با درایت کادرفنی و همدلی بازیکنان موفق شدیم 3 امتیاز ارزشمند مقابل سرخپوشان به دست بیاوریم.

وی درخصوص جایگاه قشقایی نیز گفت: قسم می‌خورم که جایگاه قشقایی شیراز این جای جدول نیست. چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ هواداری فوق العاده هستیم. بازیکنان جوانی در اختیار داریم که همگی به صورت تست به تیم اضافه شدند اما بدون شک می‌توانند اکنون در لیگ برتر به راحتی بازی کنند. خوبی تیم ما عدم وجود ستاره است و همه تیم ما، ستاره است نه یک فرد خاصی.

مهری با تمجید از هواداران تیم قشقایی نیز گفت: مهمتر از بحث فنی، هواداران با فرهنگ و فوتبال فهمی در اختیار داریم. جای این هواداران در لیگ برتر خالی است. خودتان فرهنگ ایل بزرگ قشقایی را در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس دیدید که چه مردم با فرهنگی بودند. برای شادی دل آنها بازی می‌کنیم و امیدوارم با حمایت بیشترشان، ما را در لیگ برتری شدن کمک کنند.

مهاجم قشقایی در خاتمه عنوان داشت: موفقیت فردی برایم هیچ اهمیتی ندارد. زحمات تمام بچه‌ها به من ختم می‌شود و در نهایت توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کنم. از تمام هم بازی‌هایم تشکر می‌کنم که به من برای گلزنی اعتماد می‌کنند. به ثمر رساندن تلاش بچه‌ها کاری ندارد و انشالله با همین روند، خود را کم کم به جمع مدعیان صعود برمی‌گردانیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epgjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار سرخپوشان پاکدشت و قشقایی شیراز
از نگاه دوربین نصیر مقدری؛