تاریخ انتشار: 1397/11/10 12:42
کد خبر: 111945

شوک به نادر؛ نقل و انتقالات مس کرمان بسته است

شوک به نادر؛ نقل و انتقالات مس کرمان بسته است

تیم مس و در کل باشگاه مس کرمان هیچگاه در این فصل زیر سایه آرامش قرار نگرفته‌اند و حجم حواشی به حدی برای تیم مس آزاردهنده بوده که این تیم چاره‌ای جز تقدیم صدرنشینی به دیگر مدعیان پیدا نکرد. به طوری که با برطرف شدن یک مورد حاشیه‌ای، بلافاصله مورد دیگری بیشتر از همه به قلب تیم مس اصابت می‌کرد و تیمی که کرمانی‌ها طناب امید خود را به صعودش بسته بودند، حالا وضعیت مبهمی دارد.

یکی از عجیب‌ ترین مسائلی که در این فصل برای مس و در واقع علیه این تیم مطرح شده، نامه‌های دادستانی به شرکت مس و سپس شرکت مس به باشگاه‌های تحت پوشش خود است که ابتدا با محتوای هشدار نسبت به هزینه‌ها و مسائل مالی ارائه شده بود اما حالا جنبه دستوری پیدا کرده و مسی‌ها در کرمان و رفسنجان از این پس حق جذب بازیکن خارجی و همچنین بازیکن غیربومی ندارند.

موضوعی که این روزها باشگاه مس روی آن تاکید می‌کند به فشار برخی افراد در کرمان و تشدید حساسیت دادستانی به نحوه قراردادها و انجام هزینه‌ها از سوی این باشگاه مربوط می‌شود که باعث شده دادستانی به صورت جدی‌تر به چگونگی عملکرد مس در مسیر صعود به لیگ برتر ورود کند.

در حالی که نامه دادستانی از تحرک جدی مس کرمان و مس رفسنجان در نقل و انتقالات ممانعت می‌کند اما برخی رسانه‌ها به نقل و انتقالات احتمالی مس کرمان اشاره می‌کنند و بازیکنانی مثل شاهین مجیدی و مجتبی رمضانی را در پیراهن مس می‌بینند. اما نامه دادستانی عملا دروازه ورودی شهر کرمان را به روی بازیکنان بسته است؛ اگرچه شنیده می‌شود مس و دستنشان همچنان در تلاش برای جلب رضایت دادستانی و مصر به جذب شاهین مجیدی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgogp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی شهسواری پور: دست نشان با فرا فکنی در پی توجیه عملکردش است
لیگ که شروع شد دلیل پرسیدن نام مادرم توسط ایشان را متوجه شدم!