تاریخ انتشار: 1397/11/10 16:49
کد خبر: 111918

مجیدی: فرهاد کاظمی نیاز به تعریف ندارد/ برای لیگ برتری شدن می جنگیم

میثم مجیدی مدافع – هافبک تیم فوتبال بادران با اشاره به حضور فرهاد کاظمی در این تیم گفت: کاظمی از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد و امیدوارم با حضور این مربی در بادران، نتایج خوبی بگیریم.
مجیدی: فرهاد کاظمی نیاز به تعریف ندارد/ برای لیگ برتری شدن می جنگیم

مجیدی در مصاحبه با فرتاک ورزشی در خصوص تغییراتی که در کادر فنی و مدیریت باشگاه بادران رخ داد می‌گوید: ما بازیکن هستیم و در این زمینه باید تابع تصمیمات مسئولان بادران باشیم. به هر حال تشخیص مسئولان باشگاه این بود که چنین تغییراتی به وجود بیاید، من هم باید از زحمات آقای ایزد سیف‌الله‌پور تشکر کنم که در این چند سال کنار تیم بودند و امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که ایشان هم کنارمان باشند. همچنین از زحمات آقای فرشید استحقاری که هدایت تیم را بر عهده داشتند و من برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به حضور فرهاد کاظمی در این تیم تصریح می‌کند:  کاظمی از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد و او را باید جزو بهترین مربیان ایران قلمداد کرد. کاظمی در تیم تازه تاسیس سرخ‌پوشان پاکدشت هم توانایی خودش را نشان داد و در حالیکه خیلی‌ها تصور نمی‌کردند آنها خوب نتیجه بگیرند در نهایت با تدابیر فنی کاظمی، سرخ‌پوشان  را قهرمان کرد. خوشحالم که قرار است با این مربی کار کنم و قطعا همه ما چیزهای زیادی از او یاد خواهیم گرفت. کاظمی روز سه‌شنبه در تمرین ما حاضر شد و صحبت‌هایی کرد که قطعا در روحیه و انگیزه ما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

مجیدی در مورد اینکه آیا بادران با قرار گرفتن در رده هفتم، آیا می تواند به لیگ برتر صعود کند، می‌گوید: آقا فرهاد از همه ما خواست که بجنگیم و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم. ما برای لیگ برتری شدن می‌جنگیم و امیدوارم با حضور کاظمی و تلاش بازیکنان، خیلی زود خودمان را بالای جدول برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgbqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر تا شنبه در تهران