تاریخ انتشار: 1397/11/11 18:56
شاهین بوشهر 1 - فجرسپاسی 0
کد خبر: 111760

شاهین بدون فکری جان گرفت/ ناکامی بزرگ مهابادی در جنوب

شاهین شهرداری بوشهر در اولین مسابقه ای که محمود فکری را روی نیمکت خود نداشت به برد رسید و جایگاهش در بالای جدول را حفظ کرد.
شاهین بدون فکری جان گرفت/ ناکامی بزرگ مهابادی در جنوب

در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول امروز دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و فجرسپاسی شیراز در جنوب کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری یک برصفر تیم شاهین به پایان رسید.

شاهین شهرداری بوشهر در شرایطی بازی با فجرسپاسی را برگزار کرد که یکروز قبل از این مسابقه محمود فکری سرمربی شاهینی ها از سمتش استعفا داد و راهی سرخپوشان پاکدشت شد. به همین خاطر در مسابقه امروز محمود بحرینی و عباس کامیاب به طور موقت هدایت تیم شاهین را مقابل فجرسپاسی برعهده داشتند و توانستند یک برد دیگر برای این تیم به ارمغان بیاورند.

میلاد صارمی در دقیقه 22 مسابقه امروز موفق شد دروازه فجرسپاسی را باز کند و این گل تا پایان پابرجا ماند و در نهایت شاهین 3 امتیاز را به حساب خود واریز کرد.

شاهین در حالی امروز به برد رسید که فجری ها نیز با حضور داود مهابادی چند هفته ای است شرایط خوبی پیدا کرده اند و نتایج خوبی گرفتند.

شاهین با این برد 33 امتیازی شد و جایگاه خود در رده سوم جدول لیگ یک را حفظ کرد. تیم بوشهری حالا امیدوار است بدون محمود فکری نیز به روند خوب خودش ادامه دهد و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8w7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شاهین بوشهر مقابل فجرسپاسی مشخص شد