تاریخ انتشار: 1397/11/11 20:06
اروند خرمشهر 0 ملوان 0
کد خبر: 111750

زور ته‌جدولی‌ها بهم نرسید/ افاضلی بازهم برد نیاورد

از بازی های هفته بیست و یکم دیدار دو تیم کارون اروند خرمشهر و ملوان بندر انزلی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. امتیازی که در نهایت به هیچ کدام از دو تیم کمکی کرد.
زور ته‌جدولی‌ها بهم نرسید/ افاضلی بازهم برد نیاورد

دو تیم کارون اروند خرمشهر و ملوان بندرانزلی امروز و از ساعت 14 در خرمشهر آغاز شد. دیداری که از بازی های هفته بیست و یکم برگزار می شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار را می توان از جمله بازی هایی دانست که تنها سه امتیاز آن می توانست به کار هر دو تیم بیاید اما عملا اتفاق دیگری در پایان بازی افتاد و هر دو تیم که اقدام به تقسیم امتیازات کرده بودند در نهایت با ناکامی زمین را ترک کردند.

ملوانان که به همراه محمد احمدزاده هفته گذشته موفق به کسب برد شیرین و مهمی شده بودند در بازی امروز نیز به دنبال تکرار همین نتیجه بودند تا بتوانند خود را به طور کامل از قعر جدول جدا کنند اما حملات این تیم به جایی نرسید تا تنها با یک امتیاز جنوب کشور را ترک کنند. در طرف دیگر البته یاران هومن افاضلی نیز برای برتری قطعی پا به میدان گذاشته بودند چرا که اکنون در قعر جدول جاخوش کردند اما آنها نیز به مانند انزلی چی ها هر چقدر که در گل نخوردن خوب بودند در گلزنی موفق عمل نکردند تا در نهایت با همان تساوی بدون گل به کار خود پایان دهند.

حالا پس از این بازی ملوانان که 18 امتیازی شدند توانستند در رده دوازدهم جدول قرار بگیرند و در طرف مقابل نیز خرمشهری ها 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل بدتر نسبت به دو حریف دیگر همچنان در قعر جدول باقی ماندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kdlg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بتیس 1-1 بارسا؛ 2 امتیاز هدیه به رئال و سویا

عاشوری درپی حفظ صدر نشینی / کرمانی ها برای فرار از سقوط
پیش بازی خوشه‌طلایی ساوه - مس نوین کرمان