تاریخ انتشار: 1397/11/11 20:08
نود ارومیه 4 - شهرداری تبریز 1
کد خبر: 111749

شوک به یاران حیدر جعفری/ پرگل‌ترین برد تاریخ نود

عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه با 4 گل شهرداری تبریز را در هم کوبید.
شوک به یاران حیدر جعفری/ پرگل‌ترین برد تاریخ نود

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر امروز دیداری بین 90 و شهرداری تبریز در ورزشگاه تختی ارومیه و با قضاوت محمدحسین ترابیان آغاز شد.

در این دیدار وحید بیاتلو سرمربی تیم 90 ارومیه بازیکنانی همچون عبدالصمد احمدی، یامین فلاح، علی سلیمانی، رضا نبی‌زاده، محمد عبادزاده، محمد زینالی، فرشاد اسدی، داود شاهواروقی، وحید نعمتی، محمد جلیزی و پیمان پورصادقی را در ترکیب اصلی تیم، وارد زمین مسابقه کرد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که با تلاش‌های وی، امتیاز تیم 90 به ارومیه داده شده بود، در بازی امروز در ورزشگاه حضور یافت و از نزدیک به تماشای بازی نشست.

در این بازی که هر دو تیم 18 امتیازی جدول رده‌بندی به دنبال برد و کسب امتیاز بودند، در دقیقه 20 بازی«یامین فلاح» نخستین گل بازی را به ثمر رسانید تا ارومیه از مهمان خود پیشی گیرد.

در دقیقه 28 بازی محمد زینالی کاپیتان تیم 90 ارومیه دچار مصدومیت شد تا وحید بیالتو به ناچار دست به تعویض زده و آرمان سوداگر را به زمین بازی بفرستد.

در نیمه نخست بازی داور این دیدار چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت اما توپی وارد دروازه‌ها نشد تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود 90 ارومیه، زمین بازی را ترک کنند.

با آغاز نیمه دوم، تیم 90 ارومیه که در تلاش برای گلزنی دوباره بود موفق شد در دقیقه 55 بازی و از روی ضربه آزاد فرشاد اسدی به گل دوم برسد و فاصله خود را با رقیب افزایش دهد.

در ادامه تیم 90 ارومیه که از تشویق تماشاگران پرشور خود بهره می‌برد در دقیقه 70 بازی بار دیگر با گل آرمان سوداگر به گل رسید.

طولی نکشید تا گل چهارم تیم فوتبال 90 ارومیه در یک دیدار رویایی نیز به ثمر نشسته و عرفان پورافراز دروازه شهرداری تبریز را باز کرد.

در این دیدار محمد رستمی‌زاد 16 ساله بازیکن 90 ارومیه به عنوان جوانترین بازیکن مسابقات لیگ دسته یک کشور، جایگزین فرشاد اسدی شد.

در پایان این دیدار تیم شهرداری تبریز موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت تیم فوتبال 90 ارومیه به یک برد شیرین در خانه دست یافت و با نتیجه چهار بر یک بر حریف غلبه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kbqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تازان قدم به قدم به سمت صدر جدول/ تلاش شهرداری چی های فریدونکنار برای رهایی از پایین جدول
پیش بازی تازان تهران - شهروند فریدونکنار؛