تاریخ انتشار: 1397/11/12 15:47
کد خبر: 111671

اروند - افاضلی؛ بدون حتی یک گل زده!

اروند خرمشهر باهدایت هومن افاضلی هنوز موفق نشده گلی را به ثمر برساند.
اروند - افاضلی؛ بدون حتی یک گل زده!

 اروند خرمشهر در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان تیم ملوان بندرانزلی بود که در پایان این دیدار حساس و فینال ته‌جدولی‌ها؛ دو تیم به تساوی 0-0 دست یافتند.

از نکات عجیب اروند خرمشهر تحت هدایت هومن افاضلی آن می‌باشد که وی از 6 دیداری که روی نیمکت اروند نشسته است، فقط دو تساوی به دست آورده. به معنای دیگر، افاضلی از 18 امتیاز ممکن، تنها 2 امتیاز گرفته است. اگر از این نکته فنی به راحتی بگذریم، به موضوعی عجیب برخواهیم خورد.

اروند خرمشهر تحت هدایت هومن افاضلی هنوز نتوانسته است گل بزند. البته یک گل زدند که افاضلی روی نیمکت نبود. در بازی سرخپوشان پاکدشت و اروند، تیم اروند در دقیقه 60 به گل دست یافت اما افاضلی دقیقه 65 آمد و روی نیمکت نشست! خبرنگاران وقتی از وی علت دیر رسیدن به ورزشگاه را پرسیدند، وی این موضوع را مشکل خانوادگی با اروند مطرح کرده بود.

اروند در بازی‌های گذشته خود با تیم‌های ته‌جدولی، موفق به پیروزی نشده و به غیر از تساوی با ملوان، مابقی بازی‌ها را واگذار کرده است. بازی‌های سخت اروند در هفته‌های آینده و باتوجه به عدم کسب نتایج مطلوب، پیش بینی می‌شود افاضلی با فشار هواداران از این تیم استعفا داده و تا کارنامه ورزشی‌اش را خراب‌تر از این نکرده، به کارشناسی در تلوزیون بپردازد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv97n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل نقل و انتقالاتی اروند خرمشهر رفع شد (عکس)