تاریخ انتشار: 1397/11/12 23:08
کد خبر: 111607

نگاهی گذرا به نتایج هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور

نگاهی گذرا به نتایج هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور

گل ریحان البرز دردیداری که حاشیه حضور جادوگر در استادیوم را به خودش معطوف کرده بوددر یک بازی فشرده وسخت باگل دقیقه 82 میلاد نیایش پوربازیکنی که تازه ازبند مصدومیت یکساله رهایی یافته و از فولادنوین به گل ریحان پیوسته، از سد شاگردان نادر دست نشان عبورکردتاخودش رابه مدعیان صعودبچسباند.

دربندر بوشهر دیارلنج نشین ها که بارفتن ناگهانی محمود فکری شوک سختی به تیمشان وارد شده بود، با یک پیروزی شیرین باگل دقیقه22 میلاد صارمی از کاکوهای دیار شاعران عبور کردند تاساحل شان ارام بگیرد و درجمع مدعیان باقی بمانند.

هرچند یک پنالتی را هم فجری ها ازدست دادند تا بازنده به شیراز برگردند.      

درصنعتی ترین شهر مرکز ایران یعنی اراک، الومینیم که بازیش مقابل شهرداری ماهشهر گره خورده بود، عباس یحیی بیگی در دقیقه 88 امید و زندگی رابرای شاگردان فراز کمالوند زنده نگه داشت و با این سه امتیاز همچنان ایرالکو را در جمع مدعیان نگه داشت.

نود ارومیه تیم غیرقابل پیش بینی لیگ یک در پرگل ترین بازی این هفته با نتیجه چهار بر یک ازشهرداری تبریز عبورکرد تا قاطع ترین برد هفته و تاریخ خود درلیگ یک را رقم بزنند و وضعیت خود در جدول را بهبود ببخشند.

تیم خونه به خونه که ترس سقوط به لیگ پایین تر را کاملا حس می کند و همیشه بازیهای پرحاشیه ای با گل گهرسیرجان داشته، بازی بسیار محتاطانه ای را اجرا کرد و منتظر تک موقعیت های بازی بودند و سرانجام بازی بدون ریسک انها جواب داد و در دقیقه 86 محمود مطلق زاده گل اول را برای بابلی ها به ثمر رساند اما این اخر کار نبود و فوتبال روی بدش را به بابلی ها نشان داد و حمیدرضا گلزاری در یک شرایط بسیارسخت تور دروازه بابلی ها را لرزاند تاشگفتی هفته 21شکل نگیرد و گل گهراز یک شکست کابوس وار عبور کند.                                    

قوی های سپید انزلی هم نتوانستند برفراز خرمشهر پرواز کنند و شاگردان هومن افاضلی به همراه محسن بنگر با تجربه که از پارس جم به خرمشهرامده توانستندجلوی حملات زهردار ملوان ایستادگی کنند تا ملوان تازه اوج گرفته نتواند به سومین 3امتیازپیاپی خود دست یابد تا دو تیم به تساوی رضایت دهند. از این جدال شش امتیازی هر دوتیم یک امتیاز نصیبشان شد تا کار برای هومن افاضلی درادامه راه سخت شود.

در کویر رفسنجان مس این شهر با تک گل بازیکن فرصت طلبشان حامد حیدری دردقیقه 60توانست از کهکشانی های لیگ یک که به راحتی با هزینه کلان سرمربی گرانقیمتی را روی نیمکتشان نشانده اند را با شکست بدرقه کنند تا فرهاد کاظمی دراولین تجربه با بادران طمع شکست را بچشد و مس رفسنجان ازجمع فانوس بدستان تاحدی دور شود.

لازم به ذکر است تیم بادران تهران در این فصل در تعویض مربی رکورد زده است و تاکنون چهار بار در این فصل سرمربی خود را تغییر داده است.

نویسنده:سعید حسینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzxaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از استعفای نمادین جواهری تا هشدار به وینگو و قهر هر ساله دستیارانش!