تاریخ انتشار: 1397/11/13 14:16
کد خبر: 111545

در اروند خرمشهر چه خبر است؛ واریز پول رضایتنامه بازیکنان به حساب مدیررسانه باشگاه!

حاشیه‌های اروند خرمشهر تحت مدیریت سامری تمامی ندارد.
در اروند خرمشهر چه خبر است؛ واریز پول رضایتنامه بازیکنان به حساب مدیررسانه باشگاه!

پس از حواشی فراوان اول فصل و ادامه پیدان کردن این موضوع با انتخاب هومن افاضلی، اکنون مدیریت باشگاه اروند در ثبت حواشی فراوان هت‌تریک کرده است. حاشیه جدید اروند خرمشهر در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه رقم خورده است.

درحالی‌که دو بازیکن اروند خرمشهر قصد ملحق شدن به تیم دیگری را داشتند، باشگاه اروند خرمشهر از این دو بازیکن خواست تا مبلغی را بدهند تا رضایتنامه این بازیکنان صادر شود. در کمال تعجب، شماره حسابی که مدیریت باشگاه اروند در اختیار این دو بازیکن قرار داده، شماره حساب مدیررسانه این باشگاه می‌باشد.

گرچه منطقه آزاد و مسئولین شهری بیش از 10 میلیارد تومان به باشگاه اروند اختصاص داده‌اند و آنها در انتهای جدول حضور دارند، به جای اینکه پول رضایتنامه بازیکنان به حساب باشگاه واریز شود، با دستور مدیریت باشگاه به حساب مدیررسانه تیم واریز می‌شود تا با این کار، بتوانند درآمدزایی شخصی بیشتری از فوتبال داشته باشند.

عدم کسب نتایج مطلوب، صرف هزینه‌های سرسام‌آور، نارضایتی مردم و هواداران و عدم دریافتی برای باشگاه سبب شده تا مسئولین شهری خرمشهر، در صدد تغییر در مدیریت باشگاه اروند داشته باشند. حتی شنیده شده که اگر در بازی‌های آینده اروند در لیگ یک چنانچه نتیجه مطلوب حاصل نشود، افاضلی و سامری باهم از این باشگاه اخراج خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgq8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیرآبادی:استقلالی‌ها دور بازی با پدیده را خط بکشند،بازی تمام شد