تاریخ انتشار: 1397/11/13 14:45
کد خبر: 111542

خطای آماری رسانه ها در سنجش عملکرد مهاجم جدید گل ریحان

رسانه همواره نقش موثری در بزرگ یا کوچک کردن مجموعه‌ای را داشته و دارد.
خطای آماری رسانه ها در سنجش عملکرد مهاجم جدید گل ریحان

از آنجایی که به دست آوردن اطلاعات و داده‌های آماری از لیگ‌های پائین خصوصا لیگ دسته اول فوتبال کشور بسیار محدود است و بعضا اشتباهاتی نیز صورت می‌گیرد؛ برخی رسانه‌ها پای خود را از فرض اشتباه نیز فراتر گذاشته و به شانتاژ رسانه ای برای برخی بازیکنان می‌پردازند.

متاسفانه برخی از سایت‌ها در روزهای گذشته اقدام به نوشتن مطلبی درخصوص بازیکن جدید تیم گل ریحان البرز کرده و در آن مطلب اشاره به این موضوع داشتند که این بازیکن بهترین خرید این فصل گل ریحانی ها محسوب می‌شود.

کاری به درست یا غلط بودن این موضوع نداریم اما اوج بی‌انصافی آنجایی رقم می‌خورد که این رسانه اطلاعات غلط به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. در آن مطلب نوشته شده که بازیکن جدید گل ریحان در بازی‌های کمی که برای این تیم انجام داده 2 گل زده و 2 پاس گل داده است. اینکه 2 گل زده صحیح اما با چه متر و معیاری 2 پاس گل داده در صورتی که فیلم بازی‌ها خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.

همانطور که پیش‌تر گفتیم؛ هر رسانه‌ای حق انتخاب دارد تا شخصی را مورد حمایت خود قرار دهد اما اینگونه عملکرد رسانه‌ای برای یک بازیکن و دادن اطلاعات غلط به مخاطبان موضوعی بس تاسف‌بار است که ان شا الله سهوی بوده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgavm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان: نسل جدید سخت کوش نیست