تاریخ انتشار: 1397/11/14 18:00
شهرداری تبریز گزینه اصلی سقوط است؛
کد خبر: 111389

یحیی بهاری: بعد باخت گفتند من به زنوزی توهین کردم/ حیدر جعفری پشت نام زنوزی قایم نشود/ چه کسی زمین و زمان را بهم دوخت تا کمک مربی ما در لیگ دو شود!

مدیر تیم فوتبال نود ارومیه به شدت علیه صحبت‌های حیدر جعفری جبهه گرفت.
یحیی بهاری: بعد باخت گفتند من به زنوزی توهین کردم/ حیدر جعفری پشت نام زنوزی قایم نشود/ چه کسی زمین و زمان را بهم دوخت تا کمک مربی ما در لیگ دو شود!

 یحیی بهاری مدیر تیم فوتبال نود ارومیه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با شهرداری تبریز گفت: بازی خوبی بود و دو تا تیم در جدول همسایه‌اند و به نوعی این بازی دربی آذربایجان بود و اتفافاتی هم که در بازی رفت انجام گرفته بود، بازی را خیلی حساس کرده بود. با توجه به تدابیر کادرفنی ما که بازی را آنالیز کرده بودند خوشبختانه با چهار گلی که زدیم در یک بازی یک طرفه در مقابل تماشاگرانمان توانستیم یک برد خوب را کسب کنیم و یک روز مثال زنی تجربه کنیم چون ورزشگاه هم پر شده بود و با برد این روز شیرین‌تر هم شد.

بهاری در توضیح اتفاقات بازی رفت گفت: این دوستان در تبریز تا جایی که توانستند نصف تیم ما را کتک زدند و در بازی رفت به مردم ما توهین کرده بود و امروز هم قبل از بازی با ورود خودشون به ورزشگاه با تیکه‌هایی که مینداختند و حرکاتی که می‌کردند تماشاگران ما را تحریک می‌کردند که در نهایت با مداخله سرپرستشان همراه بود و ما هم به مسئول بازی گفته بودیم که اگر آقای کامدار بخواهد در بازی برگشت مانند بازی رفت همان رفتار را داشته باشد، قطعا مشکل ساز خواهد شد و متاسفانه ورود ناگهانی کادرفنی شهرداری و یخورده هم بی‌حوصلگی ناظر باعث شد یک سری بگو مگوها انجام شود و اینکه من نگذاریم این بازیکن بازی کند که یک چیز مضحک و خنده داری بود ولی خب ما گفتیم اگر قرار باشد ایشان به این رفتارها ادامه دهد ما نمی‌گذاریم که بازی برگزار شود و این اتفاقات قبل از بازی بود که با مداخله هیئت فوتبال آذربایجان غربی خطم به خیر شد و از شروع بازی طبق اعلام نماینده فدراسیون و طبق گذارش داوران کوچیک ترین مشکل در حین بازی ایجاد نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که تبریزی‌ها معتقند تمرکز تیم‌شان بهم خورده است گفت: ما یک بر صفر در تبریز جلو بودیم آن جو را علیه ما در تبریز درست کردند ما باید چهل گل می‌خوردیم و به نظر من این حرف‌ها حرف‌های کلیشه‌ای هستند و اگر تیمی تیم باشد باید در این شرایط تیمشان را جمع کنند اما خودشان از اول بازی به دنبال مسائل حاشیه‌ای بودند و خوشبختانه یا بد بختانه بعد بازی این حاشیه‌ها را تا به امروز ادامه دادند و ما دوست نداریم این برادری و دوستی بین مردم تبریز و ارومیه از بین برود و بحث بیشتر من سر رفتار ناجوان مردانه شهرداری‌ای‌ها بود که برای توجیح کردن باختشان رفتند در شهر خودشان گفته‌اند که بهاری به آقای زنوزی توهین کرده اما اصلا چنین چیزی نیست و در شان ما و مردم ارومیه نیست.

وی افزود: ما در حد و اندازه‌ای نیستیم که بخواهیم به آقای زنوزی توهین کنیم و من یه توصیه به آقای جعفری دارم حداقل پشت اسم آقای زنوزی قایم نشوند چون اسم آقای زنوزی بزرگ‌تر از سایز آقای جعفری و بازیکنانشان هست و حمایت‌هایی که آقای زنوزی به این تیم کرده و تزریق‌های مالی‌ای که به این باشگاه کرده‌اند را ما به عنوان مردمی قدرشناس میبینیم و هیچ وقت در این حد و اندازه‌ای نیستیم که به آقای زنوزی توهین بکنیم و متاسفم برای مجموعه شهرداری که با اسم آقای زنوزی بازی کرده‌اند و ایشون احترامشان برای ما واجب است.

مدیر تیم نود ارومیه درخصوص صحبت‌های تند حیدر جعفری سرمربی شهرداری تبریز علیه سرمربی نود ارومیه نیز گفت: ایشان دو سال پیش چه کسانی را به واسطه انداخت که بیاید کمک مربی شهرداری ارومیه شود حتی اگر لازم باشد من مدارک موجود را هم دارم و این را اعلام می‌کنم که آقای جعفری زمین و زمان را به واسطه می‌انداخت که در لیگ دو کشور کمک مربی شهرداری ارومیه شود و ایشون به نظرم هنوز در شوک باخت قرار گرفته است و باید قبول کند به تیم ما باخته است. تیمی که بازیکن شانزده ساله در آن بازی می‌کند و بازیکن متولد هفتاد و هشت به آن ها گل زده و باید این را قبول کند. روند رو به رشد تیم ما نشان داد که چه کسی مربی نیست و عملکرد آقای بیاتلو گویای همه چیز است و مربی ما در هر جا بود با تیمش موفق بوده و آقای جعفری با این شرایطی و راهی که شهرداری در پیش گرفته است من به شما قول میدهم یکی از گزینه‌های سقوط است و حرف من این است که هر تیمی هر حرفی دارد در زمین بازی بزند نه با حاشیه درست کردن.

یحیی بهاری در خاتمه عنوان داشت: من از آقای جعفری یک سوال دارم که در رختکن چرا بازیکنانشان به جون هم افتادند و در آن جا دو ساعت حبس بودند. به هرحال کاری به آقای جعفری ندارم و فقط این‌ها حاشیه سازی می‌کنند که بین ما و آقای زنوزی فاصله بندازند و واقعا عیب است که وقتی چنین آدمی آمده است در فوتبال ما سرمایه گذاری می‌کند آدم های کوچکی مانند آقای جعفری با اسم آقای زنوزی بازی کنند و باید با احترام با اسامی بازی کنیم و پشت این اسامی قایم نشویم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqap9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار نود ارومیه و شهرداری تبریز
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛