تاریخ انتشار: 1397/11/14 18:44
کد خبر: 111382

سینا خادم‌پور: بخاطر آقای جواهری و بگوویچ به گل گهر آمدم/ کارم با ماشین سازی تمام شده بود اما دلم در سیرجان بود

بازیکن جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تمجید از این مجموعه پرداخت.
سینا خادم‌پور: بخاطر آقای جواهری و بگوویچ به گل گهر آمدم/ کارم با ماشین سازی تمام شده بود اما دلم در سیرجان بود

 سینا خادم پور بازیکن جدید گل گهر سیرجان که به طور قرضی از استقلال تهران به این تیم لیگ یکی پیوست، در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: تیم گل گهر تیم با ریشه‌ای است و چندین سال است در لیگ یک هستند و مربی بزرگی در این باشگاه کار می‌کند به نام آقای وینگو بگوویچ و شرایط مالی این باشگاه شرایط خوبی است و امکانات خوبی دارند. از لحاظ رسیدگی به بازیکنان و زمین تمرین و خورد و خوراک و همه تمام تلاششان را خواهند کرد تا تیم امسال به لیگ برتر بیاید و من هم اگر گل گهر را انتخاب کردم فقط و فقط بخاطر وجود آقای جواهری و وینگو بگوویچ هست که مربی بزرگی است و تیم با ریشه و خوبی است و صدر جدول است و نظم دارد.

وی ادامه داد: همه چیزشان خوب است و من با اینکه از پدیده و پیکان و پارس جنوبی و ماشین سازی پیشنهاد رسمی داشتم و کارم با ماشین سازی تمام شده بود و قرار بود که به این باشگاه بپیوندم اما به سیرجان آمدم و همین باعث شد که من یک نیم فصل را در خدمت مردم خوب سیرجان و باشگاه گل گهر باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با خونه به خونه حضور داشته یا خیر گفت: کارتم صادر نشده بود و تازه پنجشنبه کارتم صادر شد. مدیریت باشگاه تمام تلاششان را می‌کنند که تیم به لیگ برتر بیایند و همه طوری بالای سر تیم هستند و فقط و فقط هدفشان این است تیم بیاید لیگ برتر از بازیکنان باشگاه و کادر گرفته تا مدیریت و هواداران.

خادم‌پور در خاتمه عنوان داشت: اینجا بازیکنان همه با نشاط و شور تمرین می‌کنند و همه به هم احترام می‌گذارند و به حرف مربی گوش می‌دهند و من مطمئنم این تیم لیگ برتری می شود. من از مدیریت باشگاه و آقای وینگو بگوویچ تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند که من بیایم به مرور زمان با تمریناتی که می‌کنم بتوانم یه کمکی به خودم و تیم گل گهر بکنم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j656o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان گل گهر خطاب به شوشتری؛ با قدرت به میادین برگرد (عکس)