تاریخ انتشار: 1397/11/14 18:46
کد خبر: 111381

علی علیزاده: حواشی نگذاشت تا نتایج دلخواه را کسب کنیم/ سخت‌ترین سال تاریخ مس را گذراندیم

معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان حواشی را علت اصلی نتیجه نگرفتن این تیم برشمرد.
علی علیزاده: حواشی نگذاشت تا نتایج دلخواه را کسب کنیم/ سخت‌ترین سال تاریخ مس را گذراندیم

 علی علیزاده معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: خداروشکر نیم فصل دوم خوب کار کردیم و در چهار بازی همه چی خوب بوده و متاسفانه یا خوشبختانه ما تغییر تحولات زیادی داشتیم و داریم به روزهای خوبمان بر می‌گردیم و انشالله با حمایت مسئولان باشگاه و مردم رفسنجان سعی خواهیم کرد که بتوانیم تیم را به جایگاهی که در شان مردم رفسنجان است برسانیم.

وی در پاسخ به علت اصلی نوسانات مس در کسب نتایج گفت: بعضی وقت‌ها یک سری حاشیه‌ها گریبان گیر باشگاه‌ها می‌شود و من در استقلال و پرسپولیس هم که بودم؛ این اتفاقات در چنین تیم‌های بزرگی هم می‌افتاد و امسال برای ما خیلی شرایط سختی بود ولی خوشبختانه با درایت آقای محمودی‌نیا و زین الدینی و مدیریت که به جرات قسم می‌خورم که هیچ هیئت مدیره‌ای نیست که اینقدر بومی باشد اما ما توانستیم با این مدیریت بومی شرایط را درست کنیم و تیم را جمع کنیم و تیم مس را به جایگاه خودش برخواهیم گرداند.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان سقوط می‌کند یا خیر گفت: به هیچ وجه. اولا که همه چیز دست خداست و تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد و بعدش هم با درایت مسئولان باشگاه و کادر و بازیکنانی که جذب کردیم فکر نکنم که این اتفاق بیفتد و تیم ما تیمی است که می‌تواند به بالای جدول نیم نگاهی داشته باشد اما نه برای صعود ولی ما می‌توانیم جز هشت تیم بالای جدول باشیم.

معاون فنی تیم مس رفسنجان در خاتمه عنوان داشت: از هواداران و مسئولین درخواست می‌کنم که ما را حمایت کنند و انشالله رفسنجان را با این امکانات و توانایی بتوانیم به لیگ برتر برسانیم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpdpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و بادران تهران
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛