تاریخ انتشار: 1397/11/14 21:00
کد خبر: 111360

حیدر جعفری: سرپرست نود ارومیه مشکل روانی دارد/ نیمی از تیم نود ارومیه پولی است!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز ادعاهای اخیر سرپرست تیم نود ارومیه را دروغ خواند و گفت: این آقا به علت مصرف دارو مشکل روانی دارد و خودش هم متوجه نیست چه حرف هایی می زند.
حیدر جعفری: سرپرست نود ارومیه مشکل روانی دارد/ نیمی از تیم نود ارومیه پولی است!

 حیدر جعفری در گفتگو با فرتاک ورزشی با اشاره به مصاحبه امروز یحیی بهاری و ادعاهای وی، اظهار کرد: این آقا مشکل روانی دارد و به خاطر مصرف دارو تعادل اعصاب ندارد. او بازی های محلات را با لیگ دسته یک اشتباه گرفته و در اثر همین اشتباهی که داشت، قبل از بازی به ناظر فدراسیون می گفت که اجازه بازی کردن بازیکن شماره 7 شهرداری تبریز را نمی دهد و تاوان این کارش را هم می دهد. 

وی افزود: سرپرست نود باید هم در مورد من دروغ های بزرگ بگوید تا دلش خنک شود. کسی که سال قبل زمین و زمان را به هم زد و حتی پول هم پیشنهاد داد تا تیم امید شهرداری که من مربی اش بودم، به تیمش راه بدم که صعود کند اما من زیر بار نرفتم و تیم او را حذف کردم.

جعفری در مورد ادعای بهاری در خصوص اینکه او به دنبال مربیگری در ارومیه بوده، عنوان کرد: این آقا چون حواس ندارد، نمی داند که من کارمند شهرداری هستم و نمی توانم در دیگر شهرها مربیگری کنم و تا به حال پیشنهادهای لیگ برتری و لیگ یکی با مربیان بزرگ را رد کرده ام. چندین سال قبل آقای محرم نشاطی یکی از مربیان باشخصیت و خوب ارومیه از من دعوت به همکاری در تیم شهرداری ارومیه کرد که به خاطر همین شرایط کارمندی در شهرداری تبریر پیشنهاد او را رد کردم. 

وی ادامه داد: او همان آدم قدرنشناسی است که چک آقای زنوزی را برگشت زد و عکس آن را در فضای مجازی منتشر کرد تا با آبروی ایشان بازی کند، در حالی که امتیاز لیگ یکی تیمش را مرهون لطف و احسان آقای زنوزی است. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز یادآور شد: ما یک تیم کاملا بومی داریم که جوان ترین و کم هزینه ترین تیم لیگ یک است و مثل نود، تیم 72 ملیتی و تیمی که نصف آن پولی جمع شده است، نیست. او فعلا جوگیر شده اما اطرافیانش باید به او بگویند که هنوز تا آخر فصل بازی های زیادی مانده و آن موقع متوجه می شود که شهرداری در کدام رده خواهد ایستاد. 

وی در پایان گفت: من دو پیشنهاد برای سرپرست تیم نود دارم، اول اینکه حتما قبل از هر بازی قرص آرم بخش بخورد تا تعادل روانی داشته باشد و دوم اینکه با کت و شلوار کفش شش استوک بپوشد تا در زمین گل و لای ارومیه زمین نخورد و اسباب خنده همگان نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8587

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی بهاری: بعد باخت گفتند من به زنوزی توهین کردم/ حیدر جعفری پشت نام زنوزی قایم نشود/ چه کسی زمین و زمان را بهم دوخت تا کمک مربی ما در لیگ دو شود!

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و شهرداری تبریز
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛