تاریخ انتشار: 1397/11/16 15:11
باختن به ما برای خیلی ها گران تمام می شود
کد خبر: 111156

بیاتلو: گل ریحان را در کرج شکست می دهیم

پیروزی نود ارومیه مقابل شهرداری تبریز باعث شد تا کارشناسان، سرمربی نود را به عنوان بهترین مربی هفته در لیگ یک انتخاب کنند.
بیاتلو: گل ریحان را در کرج شکست می دهیم

این هفته اتفاق مهمی در یکی از بازی‌های لیگ یک رقم خورد و وحید بیاتلو سرمربی نود ارومیه توانست با تیم جوانش، با حساب ۴ بر یک از سد شهرداری تبریز بگذرد. بعد از این بازی، برخی رسانه ها، بیاتلو را به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب کردند. در آستانه دیدار نود مقابل گل ریحان البرز، به سراغ بیاتلو رفتیم و با او به صحبت پرداختیم:

*بازی با شهرداری برای تان چطور بود؟

ما یک بازی حساس را پیش رو داشتیم، چون هر دو تیم ۱۸ امتیازی بودند. مثل همه بازی ها، حریف مان را آنالیز کردیم و به خوبی آغازگر بازی بودیم. در ۳۰ دقیقه اول، ۵ موقعیت گل داشتیم که روی یکی از این فرصت‌ها به گل اول رسیدیم. بازی بعد از آن به تعادل کشیده شد، ولی بار دیگر روی ضدحملات، گل‌های دیگر را زدیم تا سه امتیاز را از آن خود کنیم.

*شما برابر شهرداری تبریز نتیجه بسیار خوبی گرفتید و بیشترین گل را زدید. چه نظری در این مورد دارید؟

برای من این تفاق خوشایندی است. سعی می‌کنم همیشه یک مدعی باشم. در سال‌های گذشته، در لیگ دو هم همواره یک مدعی بودم، اما تیمم نمی‌توانست به لیگ یک صعود کند که این موضوع مرا آزار می‌داد. همیشه حسرت می‌خوردم که چرا نمی‌توانم به لیگ یک برسم. حالا به لطف خدا این اتفاق افتاده و امیدوارم این روند خوبی که در پیش گرفتم را ادامه بدهم.

*این هفته هم با گل ریحان البرز در کرج بازی دارید. باز هم به فکر پیروزی با اختلاف گل هستید؟

اول بگویم که مجتبی حسینی از اساتید من بوده و مربی بسیار بادانشی است و مطمئنم بازی دشواری پیش روی ماست، ولی این را نشان دادیم که مقابل تیم‌های مدعی لیگ، تیم مان خیلی خوب بازی می‌کند و فکر می‌کنم با توجه به شناختی که از تفکرات حسینی و تیم گل ریحان دارم، اگر دچار اشتباه فردی نشویم، حداکثر امتیاز را می‌گیریم.

*پس دنبال برد در کرج هستید نه تساوی؟

بله صد در صد. می‌خواهیم گل ریحان را شکست بدهیم و با تمام قدرت مان وارد این بازی می‌شویم. ما اشتباه فردی نکنیم، مطمئن باشید نتیجه خیلی خوبی می‌گیریم.

*ماجرای درگیری شدید بین اعضای کادرفنی تیم شما و مربیان شهرداری تبریز چه بود؟

همه مربیان لیگ، استاد من هستند و به آن‌ها احترام می‌گذارم، اما بعد از بازی، حیدر جعفری سرمربی شهرداری تبریز به من بی احترامی کرد و گفته بود تیم نود و سرمربی اش هرگز لیگ یک نبوده اند و حالا جوگیر شده اند. من دوست ندارم به هیچ مربی توهین کنم، ولی او بود که جنجال‌ها را شروع کرد. در آن شرایط، خبرنگاری به سمت من آمد و حرف‌های جعفری را برایم بازگو کرد که گفته بود تیم نود، هدیه تبریز به ارومیه بوده و حالا همین آدم ها، جوگیر شده اند یا گفته بود سرمربی نود تا به حال لیگ یک نبوده و... این توهین‌ها را که شنیدم، مجبور شدم جوابش را بدهم که شاید کار اشتباهی بود. در هر صورت باید بدانیم دنیای فوتبال خیلی کوچک است و یک روز دوباره به هم می‌رسیم.

*چه کسی این جنجال‌ها را شروع کرد؟

ایشان جنجال را شروع کرد و من هم نباید ادامه می‌دادم. فکر می‌کنم باختن تیم‌ها مقابل نود، سنگین تمام می‌شود و بازنده ها، بعد از هر باخت، به سراغ من می‌آیند تا مرا بکوبند!

*شایعات زیادی هم در مورد تیم تان شنیده می‌شود و مثلا می‌گویند دنبال بازیکنان پولکی هستید و... این شایعات را شنیده اید؟

ما هفته سوم وارد بازی‌ها شدیم و سه هفته اصلا نبودیم. من در مربی گری، پایبند یکسری اصول هستم و در جایی که کار می‌کنم، اجاره نمی‌دهم چنین مسائلی به وجود بیاید، اما متاسفانه یکسری می‌خواهند موفقیت‌های من و تیمم را کمرنگ کنند و این حرف‌ها را می‌زنند؛ و حتی شرایط حضور در لیگ یک را هم نداریم. جوان‌های تیم ما با شنیدن این حرف ها، سرخورده می‌شوند. بدون بدنسازی و بازیکنان اسمی، با ۳ هفته غیبت در لیگ، آمده ایم و تا به حال ۲۱ امتیاز گرفته ایم. فکر می‌کنم عملکرد ما جای تحسین دارد، ولی به جای اینکه ساختار تیم مان را تحسین کنند، این حرف‌ها را می‌زنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epyrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطای آماری رسانه ها در سنجش عملکرد مهاجم جدید گل ریحان