تاریخ انتشار: 1397/11/17 18:39
کد خبر: 110992

گل ریحان هفته به هفته نزدیک تر به صدر/ گربه سیاه مدعیان ناکام ماند

تیم گل ریحان البرز توانست بازی سخت خود این هفته خود را با برد پشت سر بگذارد تا با چهارمین پیروزی پیاپی به طور موقت در رده سوم جدول قرار بگیرد.
گل ریحان هفته به هفته نزدیک تر به صدر/ گربه سیاه مدعیان ناکام ماند

دقایقی پیش تیم گل ریحان البرز توانست از بازی هفته 22 لیگ یک حریف سرخت خود یعنی نود ارومیه را پشت سر بگذارد و با کسب چهارمین بردش به طور موقت حضور در رتبه سوم را تجربه کند.

نود ارومیه که در این فصل از مسابقات لیگ یک، یقه بسیاری از تیم‌ها قدرتمند را گرفته و با کسب امتیاز از آن‌ها زمین مسابقه را ترک کرده است با امید بسیاری برابر گل ریحان قرار گرفت تا بتواند سدی مقابل شاگردان حسینی باشد؛ درست به مانند نیم فصل اول که این تیم بعد از سه برد پیاپی در ایستگاه چهارم برابر این تیم ارومیه‌‎ای متوقف شد. گل ریحان که سه بازی اخیر خود را برده بود بازی را برابر نود هجومی آغاز کرد و در همان نیمه اول مزد برتری خود را گرفت. در دقیقه 38 یاسر فیضی بر روی یک حمله با ضربه‌ای دقیق تک گل بازی را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین به حساب تیمش واریز شود. در نیمه دوم بازی متعادل پیگیری شد و نودی‌ها در چند ضد حمله می‌توانستند بازی را به تعادل بکشند اما عکس العمل نوشی صوفیانی گل ریحان را در بازی نگه داشت. هم‌چنین شاگردان حسینی که به دنبال مستحکم تر کردن پیروزی خود بودند چند حمله بسیار خطرناک را بر روی دروازه نود ترتیب دادند و می‌توانستند اختلاف را زیاد کنند اما گلر تیم حریف مقابل همه آن‌ها ایستادگی کرد و تیمش را در زمین نگه داشت. اما در تلاش دو تیم تاثیری نداشت و  نهایت بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

گل ریحان با این پیروزی 35 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد  و نود ارومیه هم با 21 امتیاز حضور در رده یازدهم را تجربه می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx6rr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار گل ریحان البرز و مس کرمان
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛