تاریخ انتشار: 1397/11/18 00:44
کد خبر: 110950

چراغ خاموش به سمت صدر جدول / تاجدار زنگ خطر را برای بالانشینان به صدا درآورد

نفت امیدیه که یکی از نمایگندگان استان خوزستان در لیگ دسته دوم به‌شمار می‌آید در چند فصل اخیر هزینه‌های بسیار زیادی انجام داده است، اما در نهایت از صعود به لیگ دسته اول باز مانده است.
چراغ خاموش به سمت صدر جدول / تاجدار زنگ خطر را برای بالانشینان به صدا درآورد

در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم های نفت امیدیه و بعثت کرمانشاه به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده امیدیه پایان یافت.

پس از اتمام هفته دوازدهم لیگ دسته دوم کشور مدیران نفت امیدیه در اقدامی سلمان تاجدار را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند، روزی که تاجدار سکان هدایت نفت را بر عهده گرفت آن ها با کسب ۱۵ امتیاز یکی از کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته سوم بودند.

اما با ورود تاجدار به امیدیه شاهد تغییر نتایج این تیم بوده‌ایم، در شش دیداری که هدایت این تیم بر عهده این مربی بوده است، زردپوشان خوزستانی توانسته اند یازده امتیاز کسب کنند و با پیروزی در دیدار برابر بعثت کرمانشاه به رده چهارم جدول صعود کنند.

اختلاف یک امتیازی نفت با تیم دوم جدول نشان از نزدیکی این تیم به لیگ دسته اول دارد، اگر نتایج مطلوب سلمان تاجدار با نفت امیدیه ادامه داشته باشد، شاید حسرت چند ساله هواداران این تیم به پایان برسد و آن‌ها بتوانند در ورزشگاه شهدای نفت شهر امیدیه جشن صعود برپا کنند.

 

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27klve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری: تمرینات تیم بعثت کرمانشاه
اختصاصی فرتاک ورزشی|