تاریخ انتشار: 1397/11/18 01:01
کد خبر: 110947

کاندیداهای سقوط به لیگ سه / جدایی دو تیم از جدول گروه اول

دو تیم مس نوین کرمان و ایران‌جوان بوشهر با کسب نتایج بسیار ضعیف کاندید اصلی سقوط به لیگ دسته سوم کشور هستند.
کاندیداهای سقوط به لیگ سه / جدایی دو تیم از جدول گروه اول

قرمز پوشان بوشهری که قدمت زیادی در فوتبال کشور دارند این روزها حال و اوضاع خوبی ندارند،به نظر میرسد ایران‌جوان پس از گذشت ۷۰ سال نفس‌های آخر خود را در لیگ دسته دوم میکشد.

از ابتدای فصل تاکنون چندین بار کادرفنی این تیم تغییر کرده  و هیچکدام از مربیان نتوانسته‌اند نتایج مطلوبی کسب کنند، حتی محمد نوازی که سابقه بازی در سطح اول کشور و باشگاه استقلال تهران را در کارنامه خود داشت نتوانست کاری برای ایران‌جوان بوشهر انجام دهد.

اما پس از انتخاب حمید کللی‌فرد به عنوان سرمربی این تیم تغییرات امیدوار کننده‌ای در سطح بازی این تیم ایجاد شده است، تغییراتی که در دیدار آخر این تیم منجر به کسب دومین پیروزی فصل بوشهری ها شد، تا آن‌ها با کسب این سه امتیاز به آینده تیم جوان خود امیدوار شوند.

هواداران ایران‌جوان این روز ها امیدوار هستند تا حمید کللی‌فرد تیم با ریشه شهر بوشهر را از سقوط نجات دهد.

مس نوین کرمان دیگر مدعی اصلی سقوط به لیگ دسته سوم فوتبال کشور است، تیمی که همانند نماینده بوشهر از ابتدای فصل تغییرات ناموفقی بر روی نیمکت خود داشته است.

این روز ها نماینده شهر کرمان ولی میرزایی را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود دارد، مس نوین با هدایت میرزایی در چهار دیدار گذشته خود تنها یک مساوی کسب کرده است که نشان میدهد انتخاب جدید مدیران این باشگاه نیز کارساز نبوده است و روند ضعیف و ناامید کننده این تیم همچنان ادامه دارد.

حال باید دید میرزایی میتواند مس را از سقوط نجات دهد یا در آخر شاهد خداحافظی تلخ تنها نماینده شهر کرمان با لیگ دسته دوم کشور خواهیم بود.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvqd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر: دیدار شهرداری بم و ایران‌جوان بوشهر
از نگاه دوربین حسین بنی اسدی؛