تاریخ انتشار: 1397/11/21 23:44
کد خبر: 110536

فرزاد حسین خانی؛ سرمربی موقت مس کرمان!

مس امروز تمریناتش را در غیاب دستنشان با فرزاد حسین خانی دنبال کرد.
فرزاد حسین خانی؛ سرمربی موقت مس کرمان!

روز گذشته بود که پرویز ابراهیمی تصمیم مهم و البته عجیب باشگاه مس را مبنی بر استراحت به نادر دستنشان در بازی نود ارومیه رسانه‌ای کرد و همچنین اعلام شد که اختیارات فنی در ارومیه به فرزاد حسین خانی و دیگر نفرات کادرفنی مس سپرده شده است تا شاید روند مس با چنین شوکی تغییر کند.

کاپیتان مس در روزهای گذشته به دلیل درگذشت مادر خود در تمرینات مس حضور نداشت اما امروز با توجه به بار سنگین‌تری که باشگاه مس روی دوشش گذاشته، با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و در جمع بازیکنان مس گفت: وقتی که فصل را شروع کردیم، هیچگونه دلبستگی به نیمکتی که تحت اختیار آقای دستنشان بود، نداشتم. من رفیق شما هستم و می‌خواهم به عنوان یک برادر در کنار من باشید؛ دستم را به سوی شما دراز می‌کنم تا بتوانیم در ارومیه سربلند باشیم و بعد از این بازی به عنوان همبازی در کنار شما خواهم بود. شرایط مناسبی نیست اما پیشنهاد شد که تیم را به لحاظ روحی و روانی تقویت کنیم. اگر کسی دلش با من نیست صادقانه بگوید؛ اگر هم کسی صد درصد آماده نیست، من به او استراحت می‌دهم.

حسین خانی بعد از صحبت‌های خود به رختکن رفت و با لباس تمرین به جمع بازیکنان مس بازگشت و همانند همیشه به عنوان اولین نفر همراه با دیگر بازیکنان مس تمرین را با دویدن دور زمین آغاز کرد و سپس بازیکنان مس به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر حمید حسینخانی و با رهبری فرزاد حسینخانی به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

در شرایطی که نادر دستنشان بعد از بازی شاهین در تمرین مس حاضر نشده و روز گذشته نیز از تصمیم باشگاه اطلاع پیدا کرد، مهدی نامجو کمک اول دستنشان و دکتر احمدی بدنساز تیم مس نیز نفرات غایب کادرفنی در تمرین امروز بودند که شنیده می‌شود از سوی باشگاه به آن‌ها اعلام شده فعلا در کنار تیم حضور نداشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llgvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاپیتان مس در سوگ مادرش نشست