تاریخ انتشار: 1397/11/22 19:14
پیش بازی داماش گیلان - چوکا تالش
کد خبر: 110451

اِل گیلانو حساس تر از گذشته / جنگ گیل و تالشان در وارنا

در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های داماش گیلان و چوکا تالش، در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
اِل گیلانو حساس تر از گذشته / جنگ گیل و تالشان در وارنا

داماش گیلان این روزها با هدایت سیامک فراهانی به یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول تبدیل شده است، تیمی که در جام حذفی دست به کار بزرگی زده و با برتری برابر شاگردان علی دایی مقابل تیم لیگ برتری سایپا به بازی فینال این رقابت ها رسیده است.

پسران شهر باران با عملکرد فوق‌العاده خود در خط دفاعی توانسته‌اند آمار 0/6 گل خورده در هر دیدار را ثبت کنند، آن ها پس از خوشه‌طلایی ساوه دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ دسته دوم را در اختیار دارند، داماشی ها در آمار گل زنی نیز با میانگین 1/5 گل زده در هر دیدار جزو پنج تیم برتر لیگ قرار دارند، این آمار ها نشان می‌دهد میتوان از داماش به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول نام برد.

در آن‌سوی میدان عقاب‌های تالشی نیز در بالای جدول قرار دارند، تالشیان با برتری در این دیدار میتوانند به رده‌ی دوم جدول برسند، تیمی که این فصل در دیدار های خانگی عملکرد بسیار خوبی داشته است اما در دیدارهای بیرون خانه نتوانسته امتیازات خوبی کسب کند در این دیدار به‌دنبال طلسم شکنی است.

چوکا در 17 دیدار قبلی خود تنها 18 گل به‌ثمر رسانده است که نشان از ضعف این تیم در کار هجومی دارد، با این آمار انتظار میرفت سبزپوشان شهر تالش به‌دنبال تقویت خط حمله خود در نیم فصل دوم باشند اما خرید های این تیم نشان داد چوکا وضع مالی خوبی ندارد و نتوانسته مهاجم درجه یکی جذب کند.

نکته آماری عجیب چوکا تفاضل گل منفی این تیم است، در کمتر لیگی دیده میشود تیمی با تفاضل گل منفی در رده چهارم جدول قرار داشته باشد، حال باید دید مربیان این تیم چه برنامه‌ای برای خروج از بحران گلزنی خواهند داشت.

جایگاه دو تیم در جدول :

 داماش گیلان با کسب 31 امتیاز از شانزده دیدار قبلی خود در رده دوم جدول گروه الف قرار دارد، چوکا تالش با 29 امتیازی که در هفده دیدار گذشته خود کسب کرده است در رده چهارم جدول چهارده تیمی گروه الف قرار دارد.

نتیجه دیدار رفت :

چوکا در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک از سد حریف سر سخت خود عبور کرده است.

کوبل داوری :

سعاد وفاپیشه - احمد کاظم لو - رامین بابایی - تورج رستمی - ناظر داوری : شاهین حاج بابایی

گفتنی است این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48awol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو دیدار های هفته دوم تیم های لیگ دویی حاضر در جام حذفی