تاریخ انتشار: 1397/11/24 18:14
آلومینیوم اراک 0 - گل ریحان 0
کد خبر: 110182

تساوی در دیدار 6 امتیازی لیگ یک/ دوئل لیگ برتری‌ها بدون گل شد

آلومینیوم اراک نتوانست در خانه‌اش از پس تیم گل ریحان البرز برآید.
تساوی در دیدار 6 امتیازی لیگ یک/ دوئل لیگ برتری‌ها بدون گل شد

تیم فوتبال گل ریحان البرز برای انجام بازی این هفته خود در لیگ یک، به اراک سفر کرد تا مقابل آلومینیوم صف آرایی کند. این دیدار از جهات مختلفی برای اعضای دو تیم و همچنین سرنوشت لیگ اهمیت داشت. در طول بازی، این گل ریحان البرز بود که توانست نبض کار را در دست بگیرد و بارها روی دروازه حریفش طراحی موقعیت کند.

تیم استان البرز در این دیدار که مقابل حریف مستقیمش برای صعود به لیگ برتر بود، 5، 6 فرصت گلزنی ساخت تا بار دیگر قدرت تهاجمی شاگردان مجتبی حسینی ثابت شود. در مقابل، آلومینیوم که بیشتر به فکر افزایش لایه های دفاعی بود، دنبال ضدحمله می گشت و غیر از یک شوت نسبتا خطرناک، موقعیت دیگری روی دروازه گل ریحان البرز خلق نکرد. تعویض های حسینی نیز تیم را در یک روند تاکتیکی باثبات حفظ کرد ولی گلی در این بازی رقم نخورد و چه بسا اگر بدشانسی ها در میان نبود، گل ریحان می توانست با سه امتیاز به خانه برگردد.

این بازی به نوعی دوئل دو سرمربی سابق تیم‌های لیگ برتری نیز بود که هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما آنالیز خوب هر دو مربی و شناخت از یکدیگر سبب شد تا بازی گلی را در پی نداشته باشد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

به هر حال سرخ و طلایی های لیگ یک توانستند یک امتیاز دیگر به داشته های شان در این فصل بیفزایند و بعد از 4 پیروزی، یک تساوی خارج از خانه را نیز رقم زدند. همچنین آلومینیوم اراک نیز باهمان 33 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwapo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاسر فیضی؛ بهترین گلزن گل ریحان در این فصل (عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار گل ریحان البرز و نود ارومیه
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛