تاریخ انتشار: 1397/11/24 18:18
شاهین بوشهر 0 - شهرداری ماهشهر 0
کد خبر: 110181

نتیجه عجیب برای شاهین/ ویسی ناکام بزرگ لقب گرفت

شاهین بوشهر در خانه‌اش نتوانست شهرداری ماهشهر را شکست دهد.
نتیجه عجیب برای شاهین/ ویسی ناکام بزرگ لقب گرفت

در هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال کشور دو تیم بندری جنوب ایران یعنی شهرداری بندرماهشهر و شاهین بوشهر روز چهارشنبه۲۴بهمن ماه و از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند. قضاوت این بازی را روح الله شرفی به همراه حمیدرضا افشون،سید امرالله طراح و عقیل جهانبازی به عهده داشتند.

بوشهری ها که نیمی از راه صعود به لیگ برتر را با محمودفکری طی کرده بودند بعد از رفتنش، عبدالله ویسی را جایگزین کردند و همچنان امیداور به صعود هستند. اما در آن سوی میدان ماهشهری ها وضعیت خوبی ندارند و بعد از ناکامی با داوودمهابادی و مجید نامجومطلق و سقوط به رده آخر جدول امروز با هدایت کوروش بختیاری زاده پا به این مسابقه گذاشتند.

شاهین بوشهر درحالی نتوانست تیم شهرداری ماهشهر را شکست دهد که اولا این تیم ماهشهری سرمربی خود یعنی مجید نامجومطلق را در اختیار نداشت و ثانیا ماهشهری‌ها در هفته‌های گذشته با باخت‌های فراوان، راه لیگ دو را در پیش گرفته بودند که زور ویسی به این تیم بحران زده نرسید و در نهایت به تساوی رضایت داد.

نیمه اول این بازی بدون هیچ گونه خطری بر روی دروازه ها بدون گل به پایان رسید. این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ماهشهری ها ضمن کسب هفتمین تساوی فصل با ۱۶ امتیاز به تنهایی قعرنشین جدول رده بندی لیگ یک شوند و خطر سقوط به لیگ دسته دو را به شدت احساس کنند. شاهین نیز با 35 امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

شاهین: سجاد بیرانوند، مرتضی غلامعلی تبار، کمال الدین نیک خوی، علی گودرزی، حسن نجفی، امیرحسین موسی زاده، میلاد فیاض بخشی، حسین مالکی، محمد لطفی، محمد محبی، بهمن سالاری

سرمربی:عبدالله ویسی

شهرداری ماهشهر: میررسول حسینی، محمود خمیسی، خیرالله ویسی آرا، محمد باشی، ادریس کوچکی، علی محمدی، سجاد قنواتی، رضا جباری، روح الله شعبانی، محمد پورسواریان، سیدایمان موسوی

سرمربی:کوروش بختیاری زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwyan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شاهین بوشهر - شهرداری ماهشهر؛ دربی جنوبی‌ها لب ساحل

فاجعه در ماهشهر/ نامجومطلق در حوالی سقوط!
شهرداری ماهشهر ۱ - قشقایی شیراز ۲

تصاویر/ دیدار شاهین بوشهر و فجرسپاسی
از نگاه دوربین مهدی جعفری؛