تاریخ انتشار: 1397/11/24 18:43
نود ارومیه 0 - مس کرمان 0
کد خبر: 110177

مس گربه سیاه مدعیان را در خانه متوقف کرد/ توهین و دشنام به جای ارائه فوتبال زیبا!

کرمانی ها بدون دست نشان یک امتیاز دشت کردند.
مس گربه سیاه مدعیان را در خانه متوقف کرد/ توهین و دشنام به جای ارائه فوتبال زیبا!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم نود ارومیه و مس کرمان در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

پیش از آغاز مسابقه و هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم درگیری بین عوامل تیم نود ارومیه و بازیکنان تیم مس کرمان پیش آمد که می‌رفت اتفاقات تلخی را بر جای بگذارد که با وساطت دیگر افراد حاضر در صحنه ختم به خیر شد.

همچنین در حین جریان بازی دو تیم نیز شعارهای تند و نژادپرستانه‌ای روی سکوهای ورزشگاه تختی به گوش رسید که دل هر فوتبال دوستی را شکاند. شعارهایی که زبان از گفتنش و قلم از نوشتنش عاجز است.

در این دیدار بنابر دستور مدیریت باشگاه مس، نادر دست نشان و چند تن از اعضای کادرفنی به استراحت پرداختند و در این بازی حضور نداشتند. بازی از نظر فنی چیز خاصی برای گفتن نداشت جز موقعیت بسیار عالی شروین بزرگ در دقیقه 92 روی دروازه نود ارومیه که آن ضربه نیز با بی‌دقتی به بیرون رفت و راهی به دروازه نود نداشت تا دو تیم به تساوی رضایت دهند.

مس کرمان با این تساوی شانس 32 امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند و نود ارومیه نیز با 22 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

نود ارومیه: مهدی خسروی - یامین فلاح - علی سلیمانی - محمد زینالی - محمد عبادزاده - فرشاد اسدی - داوود شاهواروقی - محمد جلیزی - پیمان پورصادقی - رضا نبی زاده - وحید نعمتی

مس کرمان: مهدی اسلامی - فرزاد حسینخانی - حسین حیدری - مهدی تیکدری - علی مرزبان - حمید کاظمی - احسان جودکی - امین جهان کهن - وحید اسماعیل بیگی - میلاد باقری - عیسی پرتو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awjak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعارهای نژادپرستی ارومیه‌ای‌ها علیه باشگاه مس کرمان
چنین اتفاق تلخی در انتظار نبود؛