تاریخ انتشار: 1397/11/24 18:45
اروند خرمشهر 2 - بادران 1
کد خبر: 110176

افاضلی بالاخره رنگ برد را دید/ رحیم، جان هومن را خرید!

اروند خرمشهر در دیداری خانگی موفق شد بادران تهران را شکست دهد.
افاضلی بالاخره رنگ برد را دید/ رحیم، جان هومن را خرید!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم اروند خرمشهر و بادران تهران از ساعت 14:15 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار پرگل، اروند موفق شد بانتیجه 2-1 بادران را شکست دهد.

در این بازی ابتدا بادران تهران با گل هاشم بیک زاده از اروند پیش افتاد. افاضلی که در لبه پرتگاه حضور داشت و با یک مساوی نیز از خرمشهر دیپورت می‌شد، با کمک حاشیه‌های مدیرعامل این تیم توانست روی داور بازی تاثیر گذاشته و سوت‌ها را به سمت تیم خود تغییر دهد.

همین موضوع سبب شد تا اروند در دقایق پایانی نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند و در نیمه دوم زهر خود را بریزد. آنها در دقیقه 70 به گل برتری خود دست یافتند و با این برد، کمی آرامش را به تیم برگرداندند. گل‌های اروند را در این بازی رحیم آلبوغبیش به ثمر رساند. بازیکنی که با تست و به سختی جذب باشگاه شد و درحالی‌که نظر افاضلی را ابتدا جلب نکرده بود و او نظری روی رحیم نداشت، رحیم امروز جانش را خرید و از اخراج نجاتش داد.

اروند خرمشهر با این پیروزی 18 امتیازی شد و با یک پله صعود، به رده پانزدهم جدول رسید. در آن سو نیز بادران تهران با همان 25 امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39by6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی اروند خرمشهر - بادران؛ افاضلی همچنان در فکر چاره برای فرار از پرتگاه