تاریخ انتشار: 1397/11/24 23:39
کد خبر: 110135

نظری: مدیرعامل اروند به داور گفت تماشاگران ما تو را کتک می زنند!/ همه اتفاقات را گزارش می کنم

ناظر دیدار تیم های اروند خرمشهر و بادران تاکید کرد که همه اتفاقات حاشیه ای این مسابقه را گزارش خواهد کرد.
نظری: مدیرعامل اروند به داور گفت تماشاگران ما تو را کتک می زنند!/ همه اتفاقات را گزارش می کنم

اردشیر نظری در مصاحبه با فرتاک ورزشی در خصوص حاشیه های این بازی و ورود مدیرعامل اروند به محیط بازی گفت: بعد از گل اول بادران نیمکت تیم میزبان شلوغ کاری کردند و اعتقاد داشتند قبل از گل روی گلرشان خطا انجام شده است. حتی لیدرهای این تیم هم شلوغ کردند که من از نیروی انتظامی خواستم آنها را آرام کنند، در ادامه بازی اما به یکباره دیدم که مدیرعامل وارد محوطه بازی در کنار زمین شد و من بلافاصله وارد عمل شدم تا ایشان از کنار زمین و محوطه بازی بیرون بروند.

نظری تاکید کرد:  من قبل از بازی درها را چک کرده بودم و نمیدانم مدیرعامل اروند چگونه به کنار زمین آمد. در این خصوص با فرمانده انتظامی صحبت کردم که ظاهرا مدیرعامل اروند به خاطر موقعیت برادرش که نماینده خرمشهر است توانسته بود به کنار زمین بیاید. او به داور گفت که نمی تواند جلوی هواداران را بگیرد و این تماشاگران تو را کتک می زنند.

نظری در این خصوص که بادرانی ها معتقدند بعد از ورود مدیر اروند به کنار زمین، روند داوری به سود میزبان تغییر کرد گفت:در مورد داوری باید ناظر داوری حرف بزند . من به فرهاد کاظمی و رهقی گفتم که آرامش خودشان را حفظ کنند ولی نظر شخصی ام این است که بعد از آن اتفاقات روند داوری به سود اروند بود و داور سوت های ٥٠-٥٠ را به سود تیم میزبان سوت زد. من تمامی اتفاقات حاشیه ای این بازی را گزارش خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxdwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افاضلی بالاخره رنگ برد را دید/ رحیم، جان هومن را خرید!
اروند خرمشهر 2 - بادران 1