تاریخ انتشار: 1397/11/25 23:42
کد خبر: 110014

رقابت نزدیک میان محمد ربیعی و فیروز کریمی برای تصاحب نیمکت مس

مدیرعامل باشگاه مس کرمان روز شنبه به کرمان سفر می‌کند تا در خصوص انتخاب سرمربی مس تصمیم گیری شود.
رقابت نزدیک میان محمد ربیعی و فیروز کریمی برای تصاحب نیمکت مس

باشگاه مس بعد از ادامه نتایج ضعیف دستنشان و مس تصمیم گرفت به سرمربی شمالی در بازی نود ارومیه استراحت بدهد اما مشخص بود که این تصمیم به معنی برکناری دستنشان است که حتی سرمربی مس هم به آن اذعان داشت و سپس اعلام شد فرزاد حسینخانی با همکاری دیگر نفرات کادرفنی در ارومیه به هدایت مس می‌پردازند.

روز گذشته چالش حسینخانی در ارومیه با موفقیت به پایان نرسید اما خودِ حسینخانی هم تمایلی به هدایت مس در شرایط فعلی ندارد که صعود در دستان این تیم نیست و از طرفی باشگاه مس هم در حال جمع بندی برای معرفی جایگزین دستنشان است.

در حالی که دستنشان هنوز به صورت رسمی از نیمکت مس اخراج نشده اما باشگاه مس با فیروز کریمی و محمد ربیعی مذاکراتی انجام داده تا بعد از توافق نهایی با یکی از این دو گزینه، تصمیم قطعی خود را در خصوص اخراج دستنشان اعلام کند.

مذاکره با فیروز کریمی جدی‌تر پیش رفته و احتمال دارد کریمی بعد از اینکه به جای دستنشان روی نیمکت نفت آبادان نشست، این بار در کرمان جایگزین دستنشان شود که نتوانست خاطرات خوب 13 سال پیش را تکرار کند.

البته پلن دیگر برای نیمکت مس زوج فرزاد حسینخانی با یک مربی کرمانی است که این مورد با توجه به تمایل پایین حسینخانی، ضعیف‌تر به نظر‌ می‌رسد و در هر صورت روز شنبه تصمیم مهمی با بازگشت پرویز ابراهیمی به کرمان برای اعلام نام جایگزین دستنشان گرفته خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlvmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک دفاعی گسترش فولاد یکطرفه فسخ کرد