تاریخ انتشار: 1397/11/26 00:06
کد خبر: 110011

بازگشت فیروز به شهر بی سیم به دست ها؟/زخم کهنه سر باز می کند؟!

شنیده های موثق حاکی از آن است که فیروز کریمی از گزینه های جدی مسی های شهر کرمان به شمار می رود.
بازگشت فیروز به شهر بی سیم به دست ها؟/زخم کهنه سر باز می کند؟!

فیروز کریمی که در چند سال گذشته عملکرد چندان درخشانی نداشته و فضای لیگ یک را نیز به خوبی نمی شناسد،ظاهرا توسط مدیر عامل اسبق گهر درود به پرویز ابراهیمی معرفی شده است!

اما بازگشت فیروز به کرمان چرا حساسیت پیدا کرده است؟!

ظاهرا قصه از این قرار است زمانی که آقا فیروز با استقلال اهواز به کرمان سفر می کند،پس از پایان دیدار جمله ای را به طنز بیان می کند که به مذاق مسئولان مس خوش نمی آید و اسباب درگیری لفظی آن ها را نیز در رسانه ها فراهم می کند و حالا تاریخ طرفین درگیری را به هم می رساند؟!

اما منظور فیروز کریمی از بی سیم به دست ها شخص پرویز ابراهیمی رئیس هیات مدیره فعلی باشگاه مس بوده است،که بر حسب تصادف در آن زمان رئیس کمیته انضباطی این باشگاه بوده و تکرار اختلافات و درگیری های قدیمی و باز شدن زخم های کهنه هواداران کرمانی را نگران کرده است.

حال باید به انتظار نشست و دید که سرنوشت این باشگاه که با توجه به رفت و آمد های زیاد در آن به کاروان سرای مس شهرت یافته است چه خواهد شد و آیا مسئولان این باشگاه اشتباه انتخاب مربی سنتی مثل دست نشان را مجددا تکرار خواهند کرد یا بالاخره پی به اشتباه خود برده و به سراغ مربیان جوان و به روزی چون مجتبی حسینی می روند،که در ابتدای فصل او را به راحتی از دست داده و امروز با گل ریحان البرز بالای سر آن ها ایستاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxpda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت نزدیک میان محمد ربیعی و فیروز کریمی برای تصاحب نیمکت مس