تاریخ انتشار: 1397/11/26 21:09
موضع تند نماینده مجلس علیه شرکت مس
کد خبر: 109937

پورابراهیمی: سوء مدیریت در ورزش مس موج می‌زند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در افتتاح زمین فوتبال ساحلی کرمان، صحبت‌های تندی علیه شرکت مس و چگونگی انتخاب مدیرعامل برای باشگاه مس به زبان آورد.
پورابراهیمی: سوء مدیریت در ورزش مس موج می‌زند

زمین فوتبال ساحلی شهید سلمان رهنما امروز افتتاح شد و محمدرضا پورابراهیمی یکی از میهمانان ویژه مراسم افتتاحیه بود که دقایقی را به سخنرانی پرداخت. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه افزایش امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق توسعه ورزش و اماکن ورزشی امکان پذیر است، گفت: بحث توسعه ورزش و اماکن ورزشی به صورت جدی در مجلس پیگیری می‌شود؛ مشکلات مالی و بودجه‌ای وجود دارد اما گاهی بحث بودجه در ورزش بی اهمیت است و با یکسری اقدامات می‌توان بهترین بهره را گرفت. ما حاضر به حمایت از افتتاح مجموعه‌های دیگر از جمله زمین‌های فوتبال ساحلی هستیم و کافی است نقاط احداث زمین فوتبال ساحلی مشخص شود که بخشی از بودجه را ما قبول می‌کنیم و بخشی دیگر هم وزارت ورزش موافقت می‌کند.

اما بخش مهم و جنجالی از سخنرانی پورابراهیمی به موضع گیری تند علیه شرکت مس اختصاص پیدا کرد و او با حمایت قاطعانه از انجام هزینه در ورزش به خصوص در فوتبال گفت: از شرکت‌هایی مثل گل گهر و مس انتظار می‌رود به ورزش کمک کنند و به شکلی عجیب و غریب کاری نکنند که مدیریتشان موجب نارضایتی مردم شود. تیم مس کرمان سال‌ها قبل جایگاهی در آسیا پیدا کرد اما امروز وضعیت تاسف باری در این تیم حاکم شده و سوء مدیریت در مجموعه فرهنگی و ورزشی شرکت مس موج می‌زند و نیاز به تبیین ما هم نیست؛ بازی با احساسات جوانان کرمانی قطعا برای شما (مدیران شرکت مس) عواقبی دارد و اینطور نیست که هرکار دلتان بخواهد انجام دهید!

وی که به شدت از انتخاب پرویز ابراهیمی برای مدیرعاملی باشگاه مس ناراضی به نظر می‌رسید، در ادامه تصریح کرد: این همه نیروی توانمند و شایسته در کرمان داریم و افتخار ما این است که افراد کرمانی در بدنه مدیریتی دولت حضور دارند اما در ورزش از مدیران کرمانی استفاده نمی‌کنیم و این موضوع اصلا برای ما قابل قبول نیست و استمرار نخواهد داشت؛ حتما ورود می‌کنیم و متاسفانه افرادی در کرمان با این جریان حرکت می‌کنند و به مردم کرمان خیانت می‌شود. به زودی می‌گوییم چه کسانی در این مسائل نقش دارند و با مردم صحبت خواهیم کرد. ما گفتیم شایسته ترین فرد و کسی که مقبولیت داشته باشد برای مدیرعاملی باشگاه مس کرمان انتخاب شود. همانطور که چنین بحث و مشکلی برای انتخاب رییس دانشگاه هایتک هم ایجاد شد و ما راهکار دادیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه پیشنهاد شد مدیرعامل باشگاه مس با جمع بندی و نظرخواهی از مربیان، بازیکنان و هواداران انتخاب شود تا کرمانی‌ها با مدیر منتخب هماهنگ و همدل باشند، اظهار داشت: زمانی که مدیر با نظر عموم انتخاب شود کسی هم اعتراض نمی‌کند اما هرکسی پسر خاله خودش را برای مدیرعاملی باشگاه مس انتخاب می‌کند! چرا به مدیران ورزشی توهین می‌کنیم؟ حالا اینطور خوب است که تیم مس چهار بازی مساوی کرده و دو بازی را هم باخته؟ آیا آبروی فوتبال کرمان این است؟ اصلا برای ما قابل قبول نیست. کسانی از همین کرمان می‌روند جلسه می‌گذارند و برای باشگاه مس مدیرعامل غیربومی انتخاب می‌کنند و به خاطر مسائل دیگری مشکل ایجاد کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر باشگاه‌ها به بحث ورزش جدی‌تر ورود کنند، زمین‌های بیشتری راه اندازی می‌شود و در نتیجه جوانان بیشتری به ورزش گرایش پیدا می‌کنند. آلودگی معادن برای مردم کرمان است و حق آنهاست که از ورزش و هزینه‌ها سود ببرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mprgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت فیروز به شهر بی سیم به دست ها؟/زخم کهنه سر باز می کند؟!