تاریخ انتشار: 1397/11/26 21:35
کد خبر: 109932

سرمربی شهرداری تبریز: داور باید اجازه برگزاری بازی با خونه به خونه را نمی داد/ گلایه ای از مسئولان فدراسیون نداریم

سرمربی شهرداری تبریز: داور باید اجازه برگزاری بازی با خونه به خونه را نمی داد/ گلایه ای از مسئولان فدراسیون نداریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: بازی ما با خونه به خونه اگر با 24 ساعت تاخیر برگزار می شد، فوتبال با کیفیت و بهتری به نمایش در می آمد. 

حیدر جعفری امروز با اشاره به گلایه های پس از بازی با خونه به خونه نسبت به برگزاری مسابقه در زمین نامطلوب، اظهار کرد: تمام گلایه ها و موارد انتقادی در مصاحبه های من پس از بازی با خونه به خونه، به برگزاری بازی در زمین آب گرفته و فاقد شرایط و استانداردهای لازم برگزاری یک مسابقه سالم در روز مسابقه بود که مجوز و مسئولیت برگزاری آن بر عهده داور مسابقه آقای صالحی بود. 

وی ادامه داد: این حق مردم خونگرم بابل و عوامل مدیریتی و کادر محترم تیم خونه به خونه است که بازی خانگی را در استادیوم دلخواه خود که شرایط نتیجه گیری بهتری دارد، برگزار کنند. اگر این بازی با تشخیص درست داور مسابقه با 24 ساعت تاخیر برگزار می شد، قطعا بازی بهتر و با کیفیتی انجام می شد. 

جعفری عنوان کرد: آقای محمودزاده روز جمعه گذشته، یعنی چهار روز قبل از بازی با خونه به خونه، به ما اطلاع دادند که بازی در ورزشگاه هفتم تیر برگزار خواهد شد و این استادیوم آماده برگزاری است که و ما هم مشکلی از این بابت نداشتیم. وی افزود: رختکن های بسیار مدرن و خوب، جایگاه مناسب و بقیه موارد برگزاری مسابقه در این ورزشگاه فراهم بود اما بارش سه روز متوالی باران در بابل و آبگرفتگی زمین ایجاب می کرد که بازی در روز بعد برگزار شود و تیم ما نیز آمادگی لازم را برای این اتفاق داشت اما متاسفانه تشخیص نادرست داور بازی باعث شد همه عوامل زحمتکش فدراسیون و مسئولان ورزشگاه هفتم تیر زیر سوال برود. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در پایان گفت: دیدن تصاویر این مسابقه در رسانه ها واقعا برای فوتبال کشور مضحک و شرم آور است و به نظر من با برگزاری این بازی در آن شرایط، یک مسابقه جدید ورزشی در کشور بنام  "واتربال راگبی پلو" کشف شد که باید به کاشف این مسابقه تبریک بگویم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewj6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش خبرنگار ارومیه‌ای به اظهارات حیدر جعفری/اگر او عذرخواهی نکند فیلم را رسانه‌ای می‌کنم