تاریخ انتشار: 1397/11/26 21:49
روز به روز رو به جلو حرکت می‌کنیم؛
کد خبر: 109930

محمود مطلق زاده: خوشحالی مردم بابل به ما روحیه داد

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه بابل برد مقابل شهرداری تبریز را به هواداران این تیم تقدیم کرد.
محمود مطلق زاده: خوشحالی مردم بابل به ما روحیه داد

محمود مطلق زاده هافبک تیم فوتبال خونه به خونه بابل درخصوص بازی با شهرداری تبریز گفت: خداروشکر بازی خوبی بود و خداروشکر از وقتی آقای میثاقیان به تیم آمده همه چیز بهتر شده و نه فقط در درون تیم بلکه در کل شهر بابل احساس می‌کنم همه چیز تغییر کرده است و آن انگیزه در بابل به وجود آمده و فقط مشکل ما الان برگشتن میزبانی به ورزشگاه هفت تیر بابل است که داشتن تماشاگر مهم است.

وی افزود: بازی هایی که در کیاکلا صورت دادیم واقعا نمیشه گفت بازی های خانگی چون اصلا ما تماشاگری نداشتیم و از تماشاگر محروم بودیم و عده ی کمی به ورزشگاه می آمدند. وقتی که خوشحالی این همه مردم و تماشاگران را در شهر دیدیم روحیه گرفته ایم و این باعث می شود تیم روز به روز رو به جلو حرکت کند و موفق تر شود و ما در این بازی نقاط ضعف حریف را طبق برنامه ریزی ای که کردیم می دانستیم و روی آن ها کار کرده بودیم که خداروشکر توانستیم با تشویق هوادارانمان موفق شویم.

وی ادامه داد: تمامی تیم هایی که با ما بازی کرده اند می دانند که تیم ما بازیکنانی دارد که بازیکنان با پتانسیلی هستند و جایگاه واقعی تیم ما در این جای جدول نیست و ما خیلی سختی ها را تحمل کردیم و خیلی مشکلات هم بود که نمی توان آن ها را مطرح کرد و امید تمام بازیکنان همین هواداران و مردم هستند چون از اول فصل تا به الان خیلی شرایط سخت بوده و تمام دلخوشی بازیکنان ما همین هواداران هستند.

مطلق‌زاده که روزگاری با لباس فولاد در لیگ برتر توپ می‌زد در خصوص حضور در لیگ یک گفت: بعضی وقت ها شرایط طوری پیش می رود که مراد دل آدم نیست و زمانی که من در فولاد بودم آنجا را خیلی دوس داشتم اما شرایط طوری بود که من نتوانستم در فولاد بمانم و خودمم اون نوع بازی سابقم را نداشتم و شرایطم داشت روز به روز بدتر میشد اما وقتی که به خونه به خونه هم آمدم دیدم در این تیم هم شرایط خیلی سخت است و این را فهمیدم که فوتبالیست دارند خیلی تلاش می کنند برای آینده فوتبالیشان و من هم به خودم قول دادم تا تلاش کنم تا به جایی که خودم دوس دارم برسم. مردم بابل بدانند که برد امروزمان هم فقط به عشق آنهاست. شرایط خیلی در اینجا سخت است اما ما به عشق هواداران بازی می کنیم و از مسئولین می خواهم هرچی سریع تر مشکلات ورزشگاه را برطرف کنند تا هواداران برای حمایت تیم بیایند چون در غیر این صورت شرایط برای ما خیلی سخت خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bndr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست دوباره اکسین این‌بار برابر خونه به خونه