تاریخ انتشار: 1397/11/26 23:43
کد خبر: 109917

منهاجی:بارش باران با هماهنگی ما نیست/ورزشگاه خانگی تیم شهرداری تبریز فاقد امکانات اولیه است

منهاجی:بارش باران با هماهنگی ما نیست/ورزشگاه خانگی تیم شهرداری تبریز فاقد امکانات اولیه است

پس از باخت شهرداری تبریز مقابل خونه به خونه،حیدر جعفری سرمربی تیم تبریز با انتشار پست اینستاگرامی طعنه بزرگی به بابلی ها زد و دلیل باخت را ناهموار بودن زمین بازی اعلام کرد.حال برای پیگیری این موضوع با آرتا منهاجی دستیار اول میثاقیان در خونه به خونه هم کلام شدیم.شما را به خواندن این مصاحبه دعوت میکنیم.

آرتا منهاجی درباره بازی گفت:مسابقه ی هجومی و زیبایی را شاهد بودیم و علی رغم جوانی تیم خونه به خونه نمایش درخشانی داشتیم و با بازی هجومی که انجام دادیم رضایت تماشاگرانمان را جلب کردیم.

وی در مورد اظهارات مسولین تیم تبریزی نسبت به شرایط زمین و مسابقه گفت:تشخیص برگزاری یا عدم برگزاری یک مسابقه بر عهده ناظر و داوران مسابقه است و ما باید تابع قوانین و دستورات سازمان لیگ باشیم.

وی ادامه داد:مسولین تیم شهرداری به شرایط میزبانی در ورزشگاه هفت تیر بابل اعتراض داشتند در صورتی که ورزشگاه خانگی این تیم فاقد امکانات اولیه برای برگزاری بازی حتی در سطح لیگهای پایه است.ضمنا همانطور که بارش برف در تبریز طبیعی است،بارش باران در شمال کشور نیز طبیعی میباشد و چمن ورزشگاه بابل نیز با هماهنگی سازمان لیگ از قبل،کاور کشی شده بوده است.ضمنا بارش باران نیز هماهنگی با ما ندارد که بخواهیم جلوی بارش باران در زمان برگزاری مسابقه را بگیریم.

منهاجی ادامه داد:در سراسر دنیا،بازی هایی برگزار شده و میشود که در شرایط سخت تر آب و هوایی بوده و در زمان برگزاری مسابقه ی دو تیم در ورزشگاه هفت تیر؛چمن این ورزشگاه نسبت به بازی های مشابه شرایط بهتری داشته است.

منهاجی گفت:در تبریز زمین چمن های طبیعی با کیفیت بالا وجود دارد و دلیل اینکه مسولین تیم شهرداری اصرار بر بازی روی چمن مصنوعی و فرسوده ورزشگاه فعلی این تیم که استانداردهای لازم برای برگزاری بازی های لیگ یک را ندارد برای ما علامت سوال بزرگیست.

وی در رابطه با شرایط میزبانی گفت:ورزشگاه هفت تیر پس از بازسازی به استانداردهای بالایی رسیده و همانطور که در تبریز بارش برف وجود دارد،در بابل نیز باران وجود دارد و شرایط برای هر دو تیم یکسان بوده است و هر دو تیم در یک زمین مسابقه داده ایم.

منهاجی در آخر و در واکنش به صحبت های حیدر جعفری سرمربی شهرداری تبریز گفت:کارشناسان و تماشاگران بهترین قضاوت کننده هستند و پنهان کردن شرایط فنی پشت مسائل جوی و آب و هوایی که ارتباطی به ما ندارد کار درستی نیست و نخ نما شده است.اگر بخواهیم آمار بازیکنانی که بر اثر بازی روی چمن مصنوعی فرسوده و مستهلک تیم شهرداری تبریز بپردازیم،لیست بسیار بلند بالایی میتوان تهیه کرد که شاید شمارش آن ساعت ها به طول بینجامد.ضمنا از مسولین سایر تیم های لیگ یک خواهشمندم بازی ها را جوری برگزار کنند که باب طبع تیم شهرداری تبریز باشد و اختلاف دما ،گرمای جنوب یا باران شمال در کار نباشد تا خاطر بعضی از دوستان مکدر نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw5k8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان نود: نود بچه پولدارهای گل ریحان را شکست می دهد
تبریزی ها قبول نمی کنند فوتبال ارومیه پیشرفت کند