تاریخ انتشار: 1397/11/28 18:34
پیش بازی شهرداری بم - کاسپین قزوین
کد خبر: 109713

رونمایی از مربی جدید بمی ها / دقیقی به دنبال نزدیکی به بالانشینان

از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های شهرداری بم و کاسپین قزوین، در ورزشگاه فجر بم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
رونمایی از مربی جدید بمی ها / دقیقی به دنبال نزدیکی به بالانشینان

پس از جدایی اردشیر البندی از شهرداری بم اسامی مختلفی حوالی نیمکت شهرداری شنیده میشد، اصغر کلانتری و رضا عنایتی دو گزینه‌ای بودند که انتخاب آن‌ها به عنوان سرمربی شهرداریچی‌های بم محتمل‌ به‌نظر می‌رسید، اما مدیران شهرداری در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای اکبر شکرانی را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.

شکرانی در دو فصل گذشته به‌عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت داشته است و با این شرایط وی شناخت کاملی از تیم خود دارد، حال هواداران شهرداری امیدوار هستند تا این بار یک مربی اهل بم بتواند آن‌ها را به صدر جدول نزدیک کند.

اما در طرف مقابل کاسپین در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده است و به‌نظر نمیرسد شاهد تغییر در کادرفنی این تیم باشیم، کاسپین در ابتدای فصل به عنوان یکی از معمولی‌ترین تیم های لیگ دسته دوم بازی های خود را پشت سر گذاشت، شاگردان سعید دقیقی در تیم قزوینی با شروع نیم فصل دوم سیر صعودی محسوسی داشته‌اند و به یکی از تیم های قدرتمند این لیگ تبدیل شده‌اند، نماینده شهر قزوین برای امیدوار بودن به صعود به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد.

حال باید دید شوک مدیران شهرداری بم جواب می‌دهد یا سعید دقیقی و شاگردانش انتقام بازی رفت را از این تیم‌ میگرند.

جایگاه دو تیم در جدول :

 شهرداری بم با ۲۵ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به کاسپین در رده هشتم جدول گروه الف قرار دارد، کاسپین قزوین نیز با ۲۵ امتیازی که در دیدار های گذشته خود کسب کرده است در رده هفتم جدول چهارده‌تیمی گروه الف قرار دارد.

نتیجه دیدار رفت : 

شهرداریچی‌ های شهر بم در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر توانستند حریف قزوینی خود را شکست بدهند.

کوبل داوری :

سیدحسین حسینی - رضا احمدی - حمیدرضا امامی - عباس کارگر - ناظر داوری : فرهاد خوشنواز

گفتنی است این دیدار از ساعت 14:15 روز دوشنبه 29 بهمن در ورزشگاه فجر بم برگزار خواهد شد.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpraj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریش‌اصفهانی:به دنبال صعود به لیگ یک هستیم