تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:06
کادرفنی تغییر می‌کند؛
کد خبر: 109553

شهرداری تبریز در آستانه واگذاری به بخش خصوصی

تیم فوتبال شهرداری تبریز در آستانه واگذاری به بخش خصوصی قرار گرفته است.
شهرداری تبریز در آستانه واگذاری به بخش خصوصی

 درحالی‌که در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ یک شهردار تبریز و یک شرکت خصوصی طی جلساتی مکرر در حال فروش امتیاز تیم شهرداری تبریز بودند، اما این موضوع منتفی شده و امتیاز این تیم در تبریز ماند اما نکته جالب این است که مدیران شهرداری تبریز اجازه ثبت قرارداد هیچ یک از بازیکنان جدید این تیم را به دلایل نامعلومی ندادند تا نشان دهند اصلا نگاهی فوتبالی به این تیم ندارند.

از نکات عجیب مدیریت تیم شهرداری تبریز آن می‌باشد که امروز معاون شهردار تبریز با یک شرکت خصوصی مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم جلسه داشت. درحالی‌که تیم شهرداری در کوران مسابقات است، معاون شهردار در حال آوردن خریدار برای تیم شهرداری می‌باشد که این کارش بی‌سابقه است.

البته این موضوع نیز مطرح شده است که این بخش خصوصی خواستار تغییر کادرفنی تیم شهرداری و در راس آن سرمربی این تیم شده‌اند. خواسته‌ای که نمی‌تواند سنگ بزرگی پیش پای مدیران شهرداری باشد.

این نکته نیز قابل ذکر است که شهردار تبریز که تیم شهرداری تبریز به نحوی برای این مجموعه است؛ هیچگاه در بازی‌های خارج از خانه شهرداری حضور نیافته اما برای بازی‌های تراکتورسازی، شخص اولی است که وارد ورزشگاه می‌شود و مشخص نیست که آیا اهداف سیاسی دارد یا فوتبال دوست است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awbmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شهرداری تبریز
از نگاه کیوان یوسف پوری؛

پرگل‌ترین برد تاریخ نود ارومیه در لیگ یک؛ این به اون در!
پرده دیگری از برد تاریخی نود ارومیه در دربی آذربایجان؛