تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:07
متحول شده‌ها مقابل بحران‌زده‌ها؛
کد خبر: 109552

پیش بازی سرخپوشان - مس رفسنجان؛ تقابل سخت فکری مقابل میشو

سرخپوشان پاکدشت در هفته ششم دور برگشت لیگ یک میزبان مس رفسنجان است.
پیش بازی سرخپوشان - مس رفسنجان؛ تقابل سخت فکری مقابل میشو

 تیمهای فوتبال سرخپوشان پاکدشت و مس رفسنجان در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۴:۱۵ سه شنبه ۳۰ بهمن ماه در استادیوم شهدای اسلامشهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته هفتم لیگ یک در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پرگل ۳-۳ و با تساوی دو تیم به اتمام رسید. تیم فوتبال سرخپوشان نیم فصل دوم را با نتیجه تساوی ۱-۱ در خانه خود آغاز کرد و حالا در هفته هفتم نیم فصل دوم پذیرای مس رفسنجان است.

این بازی به نحوی تقابل بحران زده‌ها و تحول شده‌ها می‌باشد. مس رفسنجان از زمان حضور میشو کریستوچوویچ متحول شده است و نتایج رو به صعود بوده است. در آن سو اما فکری نتوانسته انتظارات را برآورده کند. تیم بحران زده سرخپوشان که در هفته گذشته حواشی فراوانی داشت، تمرکز لازم را در این بازی نخواهد داشت و به همین دلیل بعید نیست که بازی را به مس واگذار کنند.

فکری بازی سختی مقابل تیم مس رفسنجان دارد. تقابل فکری و میشو می‌تواند بر جذابیت این بازی افزایش دهد. آیا متحول شده‌ها دومین تیم برتر لیگ را مهار خواهند کرد یا بحران زده‌ها با کسب 3 امتیاز بازی این هفته، بحران را دور زده و به ساحل آرامش برمی‌گردند؟ باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی در بازی این دو تیم رخ خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bj7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته دوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|

علت عدم حضور فیکس فشنگچی در سرخپوشان چیست؟!
فکری اعتقادی به بازیکن پرسپولیسی ندارد؛

معرفی بهترین مدافع گلزن لیگ یک
اختصاصی فرتاک ورزشی|