تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:08
اروند محکوم به پیروزی؛
کد خبر: 109551

پیش بازی شهرداری ماهشهر - اروند خرمشهر؛ دربی جنوب فرا رسید

شهرداری ماهشهر در هفته ششم دور برگشت لیگ یک میزبان اروند خرمشهر است.
پیش بازی شهرداری ماهشهر - اروند خرمشهر؛ دربی جنوب فرا رسید

تیمهای فوتبال شهرداری ماهشهر و اروند خرمشهر در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۴:۱۵ سه شنبه ۳۰ بهمن ماه در استادیوم شهدای بندر ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته هفتم لیگ یک در ورزشگاه شهدای نفت و گاز اروندان خرمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه بدون گل ۰-۰ و با تساوی دو تیم به اتمام رسید. تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نیم فصل دوم را با نتیجه تساوی ۰-۰ در خانه خود آغاز کرد و حالا در هفته هفتم نیم فصل دوم پذیرای اروند خرمشهر است.

کوروش بختیاری زاده سرمربی تیم شهرداری ماهشهر دوست ندارد این فرصت خوب را از دست بدهد چرا که اون می داند این دیدار هم از لحاظ دربی جنوبی بودنش و هم از نظر بالا کشیدنش تیمش از حساسیت بالایی برخوردار است و از طرفی هم رقیبشان در بالاتر از آن ها که خونه به خونه در دیداری دشوار با بادران باید بازی کند و همچنین هومن افاضلی که تازه توانسته فشارها را از شانه ی خود بردارد در این بازی هم مقابل تیم آخر جدولی شهرداری ماهشهر باید پیروز شود تا در جایگاه خود ثابت بماند.

اروند خرمشهر برای رهایی از انتهای جدول محکوم به برد می‌باشد. در دربی جنوبی‌ها جای اشتباه نیست. اروند به نسبت نیم فصل اول بسیار تغییر کرده است. آنالیز این تیم هماهنگ شده برای حریفان کمی دشوار است و باید دید بختیاری زاده سرمربی موقت شهرداری می‌تواند از پس یاران افاضلی برآید یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ag6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هومن افاضلی از تیم اروند خرمشهر جدا می‌شود؟!
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار فجرسپاسی و اروند خرمشهر
از نگاه دوربین علیرضا شمس؛