تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:12
ملوانان آماده فتح سیرجان؛
کد خبر: 109545

پیش بازی گل گهر - ملوان؛ جدال بهترین‌های دفاعی و هجومی در کویر

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در چهارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور سه شنبه، سی ام بهمن ماه و از ساعت ۱۴ به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می رود.
پیش بازی گل گهر - ملوان؛ جدال بهترین‌های دفاعی و هجومی در کویر

 سیرجانی ها که در هفته بیست و سوم مسابقات با قرعه استراحت مواجه شدند اقدام به برگزاری اردویی تدارکاتی در تهران و یک دیدار تدارکاتی جهت حفظ آمادگی خود نمودند اما ملوانی ها که در این هفته به مصاف تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت رفتند موفق شدند در خانه با حساب دو بر یک این تیم را از پیش روی بر دارند و حالا با انگیزه و روحیه ای دو چندان راهی سیرجان می شوند تا رو در روی صدرنشین لیگ قرار گیرند

شاگردان وینگو نیز که با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین بلامنازع جدول رده بندی هستند در خانه به سادگی امتیاز از دست نمی دهند و قطعا برای کسب سه امتیاز پای به میدان مسابقه می گذارند. 

تیم گل گهر که عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است تا بدین جای کار سعی کرده است بازی به بازی پیش برود و در هر بازی حداکثر امتیازات را از آن خود کند تا در پایان بتواند بدون دغدغه و با فراغ بال راهی لیگ برتر شود. 

سیرجانی ها از بیست و سه دیدار گذشته یازده پیروزی،  هشت تساوی و یک شکست را بدست آورده اند و در بین تیم های حاضر بیشترین تعداد پیروزی و کمترین تعداد شکست را دارند، انزلی چی ها نیز شش پیروزی، نه تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، آنها بیشترین تعداد تساوی را داشته اند! 

آبی پوشان سیرجانی در تقابل با حریفان ۳۷ گل به ثمر رسانده اند و هجده گل نیز دریافت کرده اند و صاحب برترین خط حمله لیگ هستند، سپیدپوشان انزلی چی نیز در مصاف با رقبا نوزده بار موفق به گلزنی شده اند و شانزده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند. 

گل گهری ها در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات حضور دارند، ملوانان نیز با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری تبریز در رده یازدهم جدول جای دارند. 

قضاوت این دیدار بر عهده مهدی نجار است و مهدی سیفی و علی رعیت نیز وی را در این امر یاری خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxdkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|