تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:56
پیش بازی پاس همدان - آرمان گهر سیرجان
کد خبر: 109534

بازی ۶ امتیازی هفته / جنگ قدرت در همدان

از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دو تیم پاس همدان و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه حاجی بابایی همدان به مصاف یکدیگر میروند.
بازی ۶ امتیازی هفته / جنگ قدرت در همدان

پاس همدان تیمی با ریشه است که قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، این تیم چند فصل است که در اندیشه صعود به لیگ بالاتر است تا بتواند حداقل در لیگ دسته یک کشور خودی نشان دهد اما شرایط در همدان به طوری است که این تیم در فصل قبل با شرایط بدی مواجه شد و به یک رده پایین‌تر سقوط کرد.

اما گروهی از فوتبال دوستان همدانی دست به دست هم دادند و به دنبال احیا این تیم قدیمی افتادند و سکان هدایت تیم را به بازیکن با سابقه لیگ برتری دادند، این احمد جمشیدیان بود که توانست از ابتدای فصل نتایج قابل قبولی کسب کند، جمشیدیان در برابر آرما‌ن‌گهر در اندیشه امتیاز گرفتن از تیم نخست جدول است.

اما در سوی دیگر میدان شاگردان قاسم شهبا در تیم آرمان گهر سیرجان از ابتدای فصل حریف دست و پا بسته ای برای تیم های دیگر نبوده‌اند و چندین هفته است که به تنهایی و با اختلاف چندین امتیازی بر صدر جدول لیگ دسته دوم تکیه زده‌اند و تا به این جای فصل گزینه اصلی صعود به لیگ دسته اول کشور هستند.

جایگاه دو تیم در جدول :

تیم پاس همدان با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول و در اندیشه کم کردن امتیاز با صدر است و در طرف مقابل تیم آرمان گهر سیرجان با ۳۳ امتیاز به تنهایی بر صدر جدول تکیه زده است.

نتیجه دیدار رفت :

در دیدار رفت آرمان‌گهر با نتیجه دو بر یک توانسته پاس همدان را شکست بدهد.

کوبل داوری :

مصطفی بینش - محمد نوری - مجید سربندی - مسلم مشهدی - ناظر داوری : محمدحسین ابراهیمی

گفتنی است این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه  30 بهمن ماه در ورزشگاه حاجی بابایی همدان برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwomo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وزیر ورزش:پاس تهران احیا خواهد شد