تاریخ انتشار: 1397/11/30 18:15
آلومینیوم 1 - 0 نود ارومیه؛
کد خبر: 109433

باخت دور رفت جبران شد/ اراکی‌ها امیدوار به لیگ برتر

فراز کمالوند موفق شد با تک گل ایمان باصفا که در نیمه اول به ثمر رسید، برابر نود ارومیه به سه امتیاز شیرین دست یابد.
باخت دور رفت جبران شد/ اراکی‌ها امیدوار به لیگ برتر

 آلومینیوم اراک با ثبت گل در دقایق ابتدایی نیمه اول با حفظ این نتیجه در نهایت به سه امتیاز شیرین دست یافت تا در جمع مدعیان حضور یابد و امیدوار باشد در ادامه فصل بتواند فاصله خود را در کورس صعود با دیگر تیم‌ها کاهش دهد.

آنها در زمین خود با فشار روی دروازه نود ارومیه در دقایق ابتدایی توانستند توسط ایمان باصفا به گل برتری دست یابند و با حفظ این نتیجه تا پایان بازی به سه امتیاز دست یافتند تا اکنون با 36 امتیاز تنها 2 امتیاز از رده دوم فاصله داشته باشند.

ترکیب آلومینیوم اراک در این بازی را مسعود پورمحمد، رامتین سلیمان زاده، امید نظامی پور، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان، ابوالفضل قربانی، میثم آقایی، ایمان باصفا، محمود قائد رحمتی، پوریا اریا کیا وعلی یونسی شکل دادند.

نود ارومیه نیز در این بازی با ترکیب مهدی خسروی، رضا نبی زاده، وحید نعمتی، محمد جلیزی، داوود شاهواروقی، یامین فلاح، علی سلیمانی،  صائب محبی، فرشاد اسدی، محمد عباد زاده و پیمان پورصادقی به میدان رفت.

نود ارومیه با همان 22 امتیاز در میانه جدول باقی ماند و آلومینیوم اراک و باتوجه به کسب سی و ششمین امتیاز خود در این فصل، به رده سوم جدول صعود کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwny5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم - نود ارومیه؛ تقابل تجربه و جوانی در اراک
دیداری سخت برای یاران کمالوند؛