تاریخ انتشار: 1397/11/30 18:25
شاهین 2 - گل ریحان 1
کد خبر: 109432

ویسی برنده دوئل لیگ برتری‌ها/ گل ریحان بدموقع باخت

تیم فوتبال گل ریحان البرز در خانه شاهین بوشهر تن به شکست داد.
ویسی برنده دوئل لیگ برتری‌ها/ گل ریحان بدموقع باخت

دو تیم شاهین بوشهر و گل ریحان البرز از ساعت 14:15 عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، تیم شاهین موفق شد بانتیجه 2-1 به پیروزی دست یابد.

در نیمه اول، شاهین شروع کننده حمله بود اما گل ریحان البرز با قدرت دفاعی خود، اجازه هرگونه واکنشی را از حریفش گرفت و در جواب، اولین حمله اش را طرح ریزی کرد تا حریف از همان ابتدای کار، به لاک دفاعی پناه ببرد. شاهین برای آن که دروازه اش را بسته نگه دارد، با 5، 6 بازیکن در یک سوم دفاعی خود به دنبال حراست از دروازه بود. آنها علاقه خاصی به نگه داشتن زمان بازی نشان دادند و خوش شانس هم بودند که گلی از خط دروازه شان عبور نکرد.

در دقیقه 34 بازی، توپ ارسالی علیرضا ارجمندیان در دهانه دروازه به سر علی زینالی نرسید وگرنه گل اول ثبت می شد. در 10 دقیقه پایانی این نیمه، باز هم گل ریحان البرز بود که صاحب توپ و میدان بود و حملات سریعی را داشت ولی بازی با نتیجه تساوی بدون گل در این نیمه به اتمام رسید.

با شروع نیمه دوم، گل ریحان البرز بازی را در دست داشت و مشغول حمله بود که روی یک اتفاق عجیب و خطایی که به سود شاهین شهرداری نزدیک به محوطه جریمه گل ریحان رقم خورد، تیم بوشهری به گل اول رسید. در ادامه، گل ریحان البرز فشار را افزایش داد تا گل خورده را جبران کند. با اینکه بازی در اختیار میزبان بود، بازی فیزیکی شاهین بوشهر آغاز شد اما داور به راحتی از کنار صحنه های خطا می گذشت تا باعث افزایش عصبانیت بازیکنان گل ریحان البرز شود.

چند صحنه مشکوک خطا به همراه یک پنالتی مشکوک در این دقایق رقم خورد. روی یکی از همین صحنه های مشکوک، شاهین شهرداری با یک ارسال به گل دوم رسید. بازیکنان گل ریحان که با تلف کردن وقت توسط حریف مواجه بودند، یکی از گل ها را روی ارسال کرنر توسط علیرضا ارجمندیان و ضربه سر یار تعویضی یعنی سهیل فداکار جبران کردند ولی در زدن گل های دیگر بازماندند تا در روزی که شایستگی کسب سه امتیاز با چند گل را داشتند، به خاطر اشتباهات داوری و خوش شانسی حریف، شکست را تجربه کنند.

گفتنی است گل ریحان با این باخت همان 36 امتیازی باقی ماند و یک رده سقوط کرد و در آن سو نیز شاهین بوشهر باکسب این 3 امتیاز، 38 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewlr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل ریحان - شاهین؛ مدعیان صعود بهم رسیدند
جدال دو مربی لیگ برتری در لیگ یک؛

تصاویر/ دیدار شاهین بوشهر و فجرسپاسی
از نگاه دوربین مهدی جعفری؛