تاریخ انتشار: 1397/11/30 18:27
مس کرمان 5 - قشقایی 0
کد خبر: 109431

تحقیر قشقایی مقابل مس؛ حسینخانی غوغا کرد

تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه 5 بر صفر و در روزی که حیدری و کاظمی برای این تیم دبل کردند، قشقایی شیراز را در خانه در هم کوبید تا برای مدعیان صعود به لیگ برتر خط و نشان بکشد.
تحقیر قشقایی مقابل مس؛ حسینخانی غوغا کرد

 آخرین پیروزی مس کرمان به بیش از یک ماه پیش بازمی گردد که آنها در خانه و با نتیجه 2 بر 1 موفق به شکست فجرسپاسی شیراز شدند؛ آنها در دیدار بعدی برابر بادران مساوی کردند و در 6 مسابقه بعدی هم 4 تساوی بدون گل و دو شکست یک بر صفر تجربه کردند تا نادر دست نشان سرانجام از هدایت این تیم کنار گذاشته شود.

در دیدار خانگی برابر قشقایی، فرزاد حسین خانی هدایت این تیم را برعهده گرفت و در شرایطی که خودش هم در ترکیب بود، مس کرمان موفق شد با ارائه یک بازی روان با پیروزی پر گل 5 بر صفر از زمین مسابقه خارج شود.

اولین گل بازی در دقیقه 41 توسط حسین حیدری به ثمر رسید تا پس از نزدیک به 600 دقیقه مس کرمان در لیگ گلزنی کرده باشد ولی برای ثبت گل دوم آنها فقط چند دقیقه منتظر ماندند و پورمحمد روی یک ضربه ایستگاهی پیش از تمام نیمه اول اختلاف را به دو برابر افزایش داد.

در نیمه دوم هم حمید کاظمی در دقایق 53 و 85 گلزنی کرد و در دقیقه 57 هم حسین حیدری گلزنی کرد تا پیروزی مقتدرانه 5 بر صفر در این مسابقه رقم بخورد.

با این پیروزی ارزشمند مس کرمان 35 امتیازی شد و  به رتبه ششم جدول رده بندی رسید؛ با توجه به تساوی شاگردان وینکو که صدرنشین لیگ هستند، حالا اختلاف این تیم با صدر جدول به 7 امتیاز رسید ولی آنها با تیم دوم جدول رده بندی سه امتیاز اختلاف دارند و همین انگیزه های آنها برای جبران امتیازات از دست رفته به خصوص در هفت هفته اخیر را دو چندان می کند.

در سوی دیگر قشقایی شیراز که فصل را باورنکردنی آغاز کرده بود، با شکست سنگینی که در کرمان تجربه کرد 28 امتیازی باقی ماند تا عملا کار سختی برای رسیدن به رتبه های بالایی جدول و صعود به لیگ برتر داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwkpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - قشقایی؛ تکرار روزهای خوش مقابل کاکوها؟!
رونمایی رسمی از حسینخانی در کرمان؛