تاریخ انتشار: 1397/11/30 18:43
گل گهر 0 - ملوان 0
کد خبر: 109427

مدعی کُشی به سبک ملوانان؛ گل گهر ول‌کن صدر نیست

از بازیهای این هفته لیگ دسته اول دو تیم ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.
مدعی کُشی به سبک ملوانان؛ گل گهر ول‌کن صدر نیست

سیرجانی ها که برای تثبیت صدرنشینی خود راهی انزلی شده بودند در نهایت موفق به شکست یاران محمد احمدزاده نشدند. این بازی از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه امام علی سیرجان آغاز شد و در ابتدا این یاران تیم میزبان بودند که با حملات خود به دنبال باز کردن دروازه ملوان بودند. آنها در دقایق ابتدایی چند بار تا مرز فروپاشی دروازه ملوانان پیش رفتند اما موفق به این کار نشدند تا از میانه های نیمه اول بازی، این یاران تیم مهمان باشند که خود را صاحب توپ و میدان معرفی کنند. پس از این که یاران ممی احمدزاده با خنثی کردن حملات حریف نبض بازی را در اختیار گرفتند و حالا آنها بودند که می توانستند خود را به دروازه سیرجانی ها برسانند که در نهایت این اتفاق نیفتاد و بازی با تساوی بدون  گل، نیمه اول آن به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز حملات زیاد دو تیم روی دروازه یکدیگر ادامه داشت و هر از گاهی یکی از آنها راه دروازه حریف را پیش می گرفت و اتفاقا تا مرز گلزنی نیز پیش می رفتند اما در نهایت موفق به این کار نمی شدند و در این میان هر چه به پایان بازی نزدیکتر می شدیم بازیکنان تیم مهمان عرصه را بر حریف خود تنگ تر می کردند تا شاید بتوانند با گریزی دروازه سیرجانی ها را باز کنند و در این میان آخرین فرصت آنها نیز در وقت های اضافه رقم خورد که آن هم با واکنش گلر گل گهر از دست رفت. در هر صورت شاگردان محمد احمدزاده و وینگو بگوویچ تا پایان نود دقیقه نتوانستند کاری از پیش ببرند تا با همان نتیجه صفر بر صفر نیمه اول به کار خود پایان دهند.

با این حساب گل گهری ها پس از پایان بیست و یکمین بازی خود 42 امتیازی شدند تا همچنان صدرنشین جدول رده بندی لیگ دسته اول لقب بگیرند. در طرف دیگر نیز ملوانان با این تک امتیاز 22 امتیازی شدند و در رده دهم جدول رده بندی جاخوش کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48aywm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر - ملوان؛ جدال بهترین‌های دفاعی و هجومی در کویر
ملوانان آماده فتح سیرجان؛